Khamis, Mac 17, 2016

Wah!!! Memang betul - betul macam Lalang puak - puak Parti Keluarga Rosak ni. Mentang - mentang la sekarang ni diorang ada 'Kiblat' baru, nasib Si Ketua Penipu tu pun turut diabaikan.

Dengar katanya, Si Ketua Penipu yang sedang menjalani hukuman penjara di Sungai Buloh semakin 'tenat' dan telah dihantar ke Hospital Kuala Lumpur (HKL) untuk mendapatkan rawatan.

Menurut sumber yang diperolehi, Si Ketua Penipu tu telah dimasukkan ke HKL sekitar jam 5.30 petang semalam untuk mendapatkan rawatan lanjut selepas sering kali mengadu sakit.

Walau bagaimanapun, sumber yang melaporkan itu tak pulak mendedahkan sakit apa yang dihadapi oleh Si Ketua Penipu sehingga terpaksa mendapatkan rawatan dengan segera itu.
Utaranews turut melaporkan keadaan Si Ketua Penipu tu semakin tenat...
- klik sini
Seperti yang diketahui, Si Ketua Penipu tu sebelum ini sering mengadu sakit bahu disebabkan luka lamanya dan sakit belakang disebabkan kerana faktor usia yang semakin berusia.

Dengan kemasukan Si Ketua Penipu tu ke HKL bagi mendapat rawatan susulan, jelas menunjukkan Kerajaan melalui Jabatan Penjara prihatin dan ambil kisah terhadap kesihatan bekas ketua pembangkang itu.

Ini sekaligus menafikan tuduhan-tuduhan puak pembangkang, yang mengatakan kerajaan tidak prihatin dan bertindak kejam dengan tidak membenarkan rawatan diberikan ke atas Anwar.

Tapi, tak heran juga sekiranya tindakan Si Ketua Penipu tu masuk ke Hospital dalam keadaan sekarang ni kerana terdesak nak meraih sokongan Simpati Murahan dari kalangan rakyat.

Hakikatnya, memang Si Ketua Penipu tu sejak akhir - akhir ni dah semakin dilupakan oleh rakyat. Dan tak ketinggalan oleh puak - puak Pakatan Haprak tu sendiri. Nak pulak selepas diorang menandatangani deklarasi. Semua orang dok tumpu pada itu je!!!
Categories: ,

4 ulasan:

  1. Dah boleh tempah batu nisan rasa nya

    BalasPadam
  2. dalam penjara boleh meliwat tak? org kata kalau sabun jatuh jgn amik..

    BalasPadam
  3. Jom buat penambahbaikan kewangan.
    Sila klik : http://goo.gl/xTn29f

    BalasPadam
  4. Dah sampai tenat pum masih tak mahu taubat, dosanya terlalu banyak pada manusia, pada Allah. Siapa yang memulakan sesuatu amalan atau sesuatu perkara yang kemudiannya jadi ikutan orang Islam lain nya akan tanggung dosa sampai bila2. Anwar bawa ugama liberal, ugama sekular yang sesAt dan menyesatkan DAN DIA AKAN TANGGUNG DOSA BESAR INI SAMPAI KE LIANG LAHAT.



    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping