Selasa, Mac 08, 2016

Hahaha!!! Memang bijak betul diorang ni mengambil kesempatan untuk menjaga kepentingan Bontot Si Ketua Penipu tu ye. Sampai tahap Tun Mahathir pun boleh kena kencing.

Yang lebih malang lagi ialah apabila ada pemimpin UMNO macam Muhyiddin Yassin serta Mukhriz yang terlibat turut ditipu hidup - hidup oleh puak - puak PKR tu secara terang - terangan.

Buat sekian kalinya kita nyatakan bahawa puak - puak Pakatan Haprak tu tak berminat lansung dengan deklarasi yang cuba dibawa oleh Tun Mahathir untuk jatuhkan Perdana Menteri.

Sebaliknya, diorang mempunyai agenda mereka yang tersendiri. Dan salah satu yang nyata ialah membebaskan Si Ketua Penipu tu dari penjara dan mengisytiharkan dia bukan sebagai Peliwat.

Perkara tu bukannya baru bagi kita. Bahkan itulah agenda utama yang diperjuangkan oleh puak - puak PKR tu selama hari ini. Cuma, mereka yang dah kena kencing tu tak nak mengakuinya.

Diorang masih lagi cuba nak memperbodohkan diri dengan membuat dakwaan kononnya semua itu hanya alasan untuk menidakkan deklarasi yang telah mereka tandatangani sebelum ini.

Persoalannya, adakah mereka yang selama hari ini menyalak mendesak agar Perdana Menteri berundur dari jawatannya setuju untuk turut serta dalam perjuangan membebaskan Si Peliwat tu?

Kenapa mereka hanya mendiamkan diri bila perkara itu mula dibangkitkan dikalangan rakyat pada hari ini? Dimana penjelasan dari mereka yang terlibat? ATAU, adakah mereka dah hilang kemaluan apabila menyedari bahawa mereka dah kena kencing hidup - hidup!!!
KUALA LUMPUR – Pakatan Harapan kini jelas menggunakan platform ‘Deklarasi Mahathir’ untuk membawa agenda pembebasan Datuk Seri Anwar Ibrahim dari penjara kerana kesalahan meliwat.

Agenda ini tidak terkandung dalam deklarasi asal yang ditandatangani dan diumumkan Jumaat lepas.

Ketua Pembangkang Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail berkata agenda itu akan menjadi agenda utama dalam perhimpunan mansuh Cukai Barang dan Perkhidmatan (GST) dan Perhimpunan Muafakat Selamat Malaysia pada 2 April ini.


Pakatan Harapan hari ini menetapkan bahawa agenda pembebasan Datuk Seri Anwar Ibrahim menjadi agenda utama yang akan dibawa bersama agenda reformasi yang lain,” katanya pada sidang media di Bangunan Parlimen, di sini hari ini.
Categories: ,

6 ulasan:

  1. yang mana lebih hebat .....SI PEMBUNUH atau SI PELIWAT.....?????????

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tertuduh dah 3 kali bersumpah laknat...
      Pembunuh yg mndpt suaka di luar negara bersumpah laknat bhw tertuduh tidak terlibat langsung...

      Penyiasat bagi peliwat tua bersumpah laknat tapi terus mampus krn sumpah palsu...
      Mgkin tu punca peliwat tua cuak bersumpah laknat palsu krn takut mampos...tak ada peluang mendubor dan memuki spt dlm vidoe besi....

      Mangsa liwat sipeliwat tua dh bbrapa kali bersumpah laknat bhw dia telah diliwat sehingga tertinggal waris nurul di dlm dubornya....errr sdlm 4 cm...

      Hehehe....jangan2 kita berani memfitnah jika ada org yg berani bersumpah dgn nama Allah swt demi kebenaran....peliwat tua ada??!!!!
      Klu ada yg berani buat fitnah...mgkin peliwat tua dh beli syurga utk korang....qah..qah..qah..qah..

      Padam
  2. jgn sampai hilang tujuan asal plk.....

    BalasPadam
  3. Dua2 bahaya..tak de maknanya hebatnya jadi peliwat..kihkih..

    BalasPadam
  4. MENGIKUT KAJIAN PARA SARJANA.AHLI POLITIK ADALAH ORANG YANG PALING TIDAK BOLIH DIPERCAYAI.POLITIK DI MALAYSIA SEMAKIN MENGILA TAK TERFIKIR DEK AKAL YANG WARAS.AKU PUN NOK KOHO2 GILO DOH NI

    BalasPadam
  5. Assalam Bro,baca dan fahamkan Deklarasi tersebut.........Tak ada pun syarat nak bebaskan Si Nuar Al Jub tu.......

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping