Khamis, Mac 10, 2016

Aduhai!!! Kalau nak dikatakan BODOH takde otak, nanti Macai Pakatan Haprak tu sibuk pulak berguling - guling atas jalan raya meracau tak tentu arah nak mempertahankan Si Rafizi ni.

Tapi bila dia tanya soalan macam ni, nampak sangat yang Si Rafizi ni memang BODOH. Tak berbaloi Kerajaan tanggung Biasiswa Penuh untuk dia belajar sampai ke Universiti luar Negara.

Kalau ye pun dia nak tutup kemaluan apabila jumlah duit simpanan dalam Tabung Haji dia yang mencecah hampir RM 500 ribu tu didedahkan kepada umum, jangan la sampai nak tunjuk sangat ke-BODOH-an tu depan orang ramai.

Dalam satu kenyataan yang dibuat baru - baru ni, Si Rafizi tu sekali lagi cuba nak sembunyikan kemaluan dia bila mempertikaikan mengenai jumlah kos sebenar untuk menunaikan Haji.

Si Rafizi tu kata, perkara tersebut perlu dijelaskan oleh pihak Lembaga Tabung Haji memandangkan ianya tidak pernah diumumkan oleh institusi pengurusan Haji itu sebelum ini.

Nampak sangat la yang Si Rafizi tu tak pernah lansung membuat buat rujukan sebelum nak membangkitkan sebarang isu. Semuanya main ikut sedap Kepala Lutut dia je bila nak buat dakwaan.

Dia tak pernah 'Google' ke isu yang nak dibangkitkan? Susah sangat ke dia nak bukak laman web rasmi Lembaga Tabung Haji bagi mendapatkan penjelasan mengenai isu yang dibangkitkan?

Kalau susah sangat, nah! Kat sini dia boleh buat rujukan. Payah sangat dia nak tekan butang 'Biru' dibawah ni, kita bagi dia sedikit pencerahan mengenai isu yang dipertikaikan oleh Si Rafizi tu.
Baca Seterusnya, Klik Sini
Kalau nak lagi mudah, suruh Si Rafizi tu dedahkan sendiri kos pengurusan Haji dia. Sebab sebelum ni, dia juga pernah mengaku yang dia dah pun selesai menunaikan Haji. Jadi, kita nak tau juga berapa kos sebenar yang dia tanggung. Tak payah susah - susah nak tanya orang lain!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping