Khamis, Mac 10, 2016

Alahai!!! Apa la yang diorang nak kecoh sangat dengan berita kononnya Rejim Pakatan Selangor tu nak jual bangunan milik anak syarikat Kerajaan Negeri? Alasan mudah je yang dapat diberikan.

Paling tidak, wakil dari Rejim Pakatan Selangor tu akan memberikan alasan, tindakan menjual aset anak syarikat Kerajaan Negeri tu adalah keputusan yang dibuat oleh Kerajaan terdahulu.

Alasan itu juga yang biasa dikitar semula dan diguna-pakai oleh puak - puak Rejim Pakatan Selangor tu. Yang jadi mangsa pun bukan orang lain, Si Khalid Ibrahim tu jugak yang jadi 'Kambing Hitam'.

Sama jugak macam isu penjualan Hotel di Shah Alam. Pun wakil dari kalangan puak - puak Rejim Pakatan Selangor tu menunding jari ke arah pentadbir Kerajaan yang terdahulu dari mereka.

Biarpun perkara seumpana itu secara terang - terangan membuktikan ke-GAGAL-an Menteri Besar yang baru tu dalam menangani masalah, tapi semua ke-GAGAL-an tu bukan salah dia.

Jadi, apa yang nak diherankan sangat apabila ada pihak yang mempersoalkan isu berkaitan dengan penjualan bangunan PKNS dan menghalau peniaga yang berniaga didalam premis tersebut? Itu semua bukan salah Rejim Pakatan Selangor pimpinan Azmin!!!
Siang tadi seramai 100 orang peniaga berhimpun menyatakan bantahan apabila bangunan bazar Roshni akan dijual kepada orang luar hingga menyebabkan PKNS bertindak menghalau para penyewa keluar dari bangunan tersebut.

Ada para peniaga telah mengeluarkan belanja sehingga puluhan ribu ringgit untuk mengubahsuai kedai, namun ianya bukan menjadi alasan kuat untuk pihak PKNS meminta mereka mengosongkan bangunan tersebut.

Ini ke cara Azmin memerintah negeri sampai begitu banyak harta kerajaan negeri terpaksa dijual sedangkan Azmin mengatakan bahawa kerajaan negeri tidak mempunyai masalah kewangan.

Kalau dah sampai jual aset milik kerajaan negeri, ini membuktikan bahawa kerajaan negeri sekarang mengalami masalah kewangan dan ianya mungkin sudah semakin tenat.


Tak sampai 10 tahun memerintah, sudah begitu banyak harta kerajaan terlepas ke tangan orang luar dan semua harta berkenaan adalah hasil yang diperolehi semasa kerajaan Barisan Nasional memerintah dulu. - seterusnya...
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping