Sabtu, Mac 12, 2016

Hahaha!!! Kan dah tak pasal - pasal je SONGEH Si Gundik Kit Siang ni. Semalam, beria - ia dia mempertahankan Si Apek Kit Siang kesayangan dia tu dan mendakwa DAPigs belum ampunkan dosa Tun Mahathir.

Kata Si Gundik Kit Siang tu semalam, walaupun DAPigs duduk dan berdiri satu meja dengan Tun Mahathir bagi menandatangani deklarasi baru - baru ini, itu tidak bermakna mereka mengampunkan dosanya.

Walaupun Si Apek Kit Siang tu dah anggap Tun Mahathir seperti 'Saudara Baru', namun Si Gundik Kit Siang tu tetap juga dengan pendirian mengatakan bahawa dosa Tun terhadap rakyat tidak wajar dilupakan begitu sahaja.
"Jarang sekali musuh ketat dalam arena Politik hadir dan mencapai persetujuan untuk matlamat Politik yang sama. Tetapi mereka bukan duduk bersama kerana telah melupakan peristiwa lampau yang pahit mahupun memaafkan Mahathir." - seterusnya...
Heh! Nampak sangat yang Si Gundik Kit Siang tu ada dendam tersendiri terhadap Tun Mahathir sehingga sanggup membelakangkan pendirian yang dibuat oleh Si Apek Kit Siang tu sendiri.

Hari ini, Si Apek Kit Siang tu tampil menjelaskan bahawa tindakan dia bersama - sama dengan Tun Mahathir adalah kerana dia merasakan dirinya sudah terlalu tua untuk terus berpolitik.

Maka, kesempatan yang ada dalam sisa - sisa hidup dia hari ini, Si Apek Kit Siang tu tetap akan mencuba sedaya upaya untuk melakukan yang terbaik demi menjaga kepentingan Politik Peribadinya sendiri.

Dan atas dasar itu, Si Apek Kit Siang tu menyeru kepada semua pihak agar melupakan dendam mereka terhadap Tun Mahathir dan bersama - sama berusaha untuk menggulingkan Kerajaan Barisan Nasional.
"Saya sekarang 75 tahun, tidak banyak lagi masa untuk aktif. Jadi tiada sebab mengapa saya akan terdorong dan tertarik sekarang.
"Terdapat kesalahan pada masa lalu tetapi kita perlu putuskan apa yang lebih mendesak sekarang dan untuk masa depan, ataupun memberi tumpuan kepada masa lalu," katanya yang dipetik dari portal Utaranews.
Jika dilihat dari satu sudut, kenyataan Si Apek Kit Siang tu seolah - olah menyindir pendirian PKR yang jelas sehingga hari ini tidak dapat melupakan kezaliman Tun Mahathir terhadap Si Ketua Penipu tu.

Tapi, apa yang jelas, tindakan yang dilakukan oleh DAPigs serta mereka yang terlibat dalam deklarasi itu baru - baru ini membuktikan bahawa mereka ini terdiri dari kalangan orang - orang yang mempunyai sifat MUNAFIK. Itu hakikatnya!!!
Categories: ,

5 ulasan:

  1. Alahai...betina murtad ni patutnya jangan menyampok. Siang malam bakar colok je...peluk2 anjing sambil makan bat kut teh.

    BalasPadam
  2. pepek betina dah rabak disondol babi , sapa kawin dengan dia besok kena samak dulu , kalau tak dengan kote kena samak ...

    BalasPadam
  3. bengkak kat belah mane agaknya...

    BalasPadam
  4. Mak bapak yg membentuk anak2 menjadi yahudi atau nasrani. It goes back to the parents tetapi sudah dewasa banyak2 la berfikir2. Takan dah umor gini tak reti2 nak jaga moral.

    BalasPadam
  5. Amoi celup DAPpigs ni tahu apa??? Mengangkang kat boyfriend dia yg ngaku anak arwah Khiaq Johari tu bolehlah.....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping