Selasa, Mac 08, 2016

Hehehe!!! Bila dah namanya Mak Janda ni, memang banyak le gangguan yang datang dan ianya perlu ditempuhi. Tapi itu bagi golongan Mak Janda lain la kan. Bukan Mak Janda sorang ni.

Si Mak Janda sorang ni, gangguan dari dia memang lain macam sikit. Hakikatnya, dia yang paling banyak buat 'Gangguan' terhadap orang lain. Bukannya orang yang datang 'Menganggu' dia.

Hari tu dia 'Ganggu' kejantanan pengguna - pengguna LRT dengan menampilkan pakaian ketat sampai menonjolkan 'Belon' dia yang 'Bergoyang - Goyang'. Itu dikira 'Gangguan' yang nyata.

Dan sewaktu Pilihan Raya Umum yang lalu, Si Mak Janda tu tampil dengan 'Gangguan' berupa Fitnah Jahat terhadap calon Barisan Nasional yang bertanding dikawasan Lembah Pantai.

Akhirnya, 'Gangguan' yang dibuat oleh Si Mak Janda tu hanya memakan diri dia sendiri apabila dia TERPAKSA membuat pengakuan serta memohon maaf kepada calon Barisan Nasional tu.

Tapi kali ini, Si Mak Janda tu pulak meroyan apabila dia membuat dakwaan KONONnya Perdana Menteri takde kerja lain selain dari membuat 'Gangguan' yang dianggap remeh temeh.
“Anda perlu mempersoalkan tindakan perdana menteri, mengapa melakukan gangguan semua ini? Adakah beliau tidak ada kerja lain yang lebih baik untuk dilakukan dan adakah beliau tidak perlu memberi tumpuan kepada pentadbiran negara ini memandangkan masyarakat di seluruh dunia mempertikaikan skandal beliau berhubung syarikat sarat hutang 1Malaysia Development Berhad (1MDB),” katanya kepada pemberita di luar Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Petaling Jaya, hari ini.
Herankan? Lihat betapa IRONIKnya puak - puak Pakatan Haprak ni ber-Politik. Mana la orang tak muak dengan Politik Retorik Longkang yang diamalkan oleh mereka selama hari ini.

Bila kita kata puak - puak Pakatan Haprak ni turut mengamalkan kaedah ber-Politik seumpama golongan MUNAFIK, pandai pulak Macai Haramjadah diorang tu meroyan tak tentu arah.

Realitinya, diorang yang mencetuskan 'Gangguan' tersebut terhadap Perdana Menteri. Diorang yang sengaja menyebarkan dakyah pembohongan untuk mengelirukan rakyat secara terbuka.

Tapi semua tu diorang tak nak pulak mengaku. Sebaliknya, diorang tuduh Perdana Menteri pulak yang mengabaikan tanggungjawabnya sebagai pemimpin dengan mencipta 'Gangguan' sedemikian.

Yang Si Mak Janda tu selama hari ini dok sibuk 'Ganggu' orang lain buat kerja tu dia tak sedar pulak. Lagi pun, sebagai seorang Ahli Parlimen, apa kerja yang dia dah buat dikawasan dia sendiri melainkan sibuk menabur fitnah je terhadap orang lain!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Hakikatnya regim pembangkang Malaysia menjadi pengacau pada pentadbiran negara..Dari saat lepas pru hingga kini 24jam itulah kerjanya..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping