Sabtu, Mac 12, 2016

Haduhai! Kesian betul tengok nasib orang tua ni. Sampai hati anak - anak dia tak ambik peduli lansung dengan dia. Sampai tahap meracau macam orang hilang akal dah nampak gayanya.

Seperti mana berita yang disiarkan dalam blog CucuTokSelampit, Si Apek Kit Siang ni pastinya sudah nyanyuk dan gila isem. Mungkin sebab tu dia mudah sangat hilang ingatan.

Blog tersebut melaporkan, dalam kenyataan yang dipetik oleh The Malays Mail Online hari ini, Si Apek Kit Siang tu kata, dia sanggup bekerjasama waima dengan Perdana Menteri, DS Najib Tun Razak untuk menyelamatkan Malaysia.

Orang tua gila ini pasti terlupa beberapa hari lepas beliau baru sahaja menandatangani 'Deklarasi Selamatkan Malaysia', yang menekankan Perdana Menteri yang sama harus diturunkan untuk menyelamatkan Malaysia.

Tapi, Si Apek Kit Siang tu sempat memberikan syarat sekiranya perkara tu berlaku. Dia mendesak Perdana Menteri membuat pengakuan terbuka bahawa dia telah gagal memimpin Negara.
"Maka atas dasar itu, Malaysia perlu diselamatkan menjangkau demokrasi dan merefomasikan institusi," katanya.
Nampak gayanya, kalau beberapa ahli politik tua nak mampus ini tidak tahu hendak bersara, Rakyat Malaysia akan terus dihidangkan dengan lawak-lawak jenaka yang mampu membuatkan seseorang itu muntah darah.
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Selamatkan Malaysia dari gangguan makhluk2 perosak negara terutama golongan orang2 nyanyuk yang tak sedar diri..tiadanya mereka di alam dunia akan mengamankan negara..amin..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping