Sabtu, Mac 12, 2016

Hehehe!!! Pelik betul tengok gelagat pandir puak - puak DAPigs ni. Mengalahkan orang Gila Talak sungguh dah gayanya. Hari tu, diorang yang buang PAS ni. Sekarang, diorang pulak yang sibuk.

Pelik juga bila pemimpin DAPigs tu nak ulas mengenai pengumuman PAS yang dikatakan bakal mewujudkan gabungan baru dalam minggu depan. Pasal apa pulak diorang nak sibuk?

Bukan ke dulu diorang juga yang membenci PAS hanya kerana semata - mata parti tu enggan tunduk kepada kehendak serta kemahuan mereka? Jadi, kenapa sekarang diorang nak meroyan?

Dalam kenyataan yang dibuat sebelum ini, Si Tokong DAPigs tu dilihat hanya sekadar memperlekehkan PAS dengan mendakwa parti itu tidak mungkin untuk menjadi sebuah parti yang 'Inklusif'.

Dalam pada masa yang sama, Si Tokong DAPigs tu juga memberikan gambaran seolah - olah kononnya PAS ini merupakan sebuah parti yang sengaja merendah - rendahkan martabat Wanita.
“Itu hak mereka untuk bentuk gabungan tetapi apa yang penting ialah sama ada mereka boleh jadi inklusif atau tidak.


“Salah seorang pemimpin mereka, penyokong kuat Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang, Khairuddin baru-baru ini berkata sempena sambutan Hari Wanita, wanita patut duduk di rumah bagi mengelak keluarga berpecah,” katanya kepada wartawan, hari ini.
Biarpun kenyataan yang dibuat oleh Si Tokong DAPigs ni memang tidak menjelaskan keadaan sebenar, tapi hakikatnya DAPigs tetap tak suka bila PAS mahu membentuk gabungan baru.

Perkara itu jelas. Bahkan pendirian DAPigs selama hari ini juga tetap sama seperti yang mereka perjuangkan sewaktu awal parti itu dutubuhkan. DAPigs tetap tak senang dengan kewujudan Islam.

Maka sebab itu kita samakan puak - puak DAPigs seperti Yahudi dan Nasrani yang tetap enggan menerima Islam selagi umat Islam itu tidak tunduk kepada semua kehendak mereka. Kalau tak percaya, cuba tanya apa agama Si Guan Eng tu? Selebihnya, korang jawab la sendiri!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. nampak sangat dap nak brlagak hero...dia saja yg betul.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping