Selasa, Mac 08, 2016

Heh! Mungkin itu hasrat yang cuba disampaikan oleh Timbalan PKR ni sebenarnya. Apa yang jelas, dia cuba menghapuskan pengaruh keluarga Si Ketua Penipu tu dalam PKR ketika ini.

Secara umumnya semua orang pun sedia maklum bahawa kewujudan PKR adalah demi untuk memperjuangkan Keadilan demi menjaga kepentingan Bontot Si Ketua Penipu tu sejak 1998.

Bahkan sehingga hari ini, perjuangan PKR hanya berteraskan kepada menjaga kepentingan Politik Peribadi keluarga Si Ketua Penipu tu semata - mata. Semuanya berpaksi kepada mereka.

Maka sebab itu Timbalan Presiden PKR ni cuba nak memesongkan 'Kiblat' yang disembah oleh puak - puak PKR tu dengan menggesa mereka untuk berpaling dari Si Ketua Penipu tu semata - mata.

Kata Si Timbalan Presiden PKR tu, semua pihak yang pernah terlibat dengan pemecatan Si Ketua Penipu tu sebagai Timbalan Perdna Menteri perlu meninggalkan episod yang mereka lalui.

Alasan yang diberikan adalah kerana dia mempunyai hubungan istimewa dengan Tun Mahathir, namun menafikan bahawa dia sudah melupakan episod yang berlaku pada ketika itu.

Kononnya, Si Timbalan Presiden PKR tu kata, perjuangan hari ini bukannya ada kaitan dengan individu tertentu. Sebaliknya dia mempergunakan alasan demi untuk 'Selamatkan Negara'.
“Sudah tentu saya mempunyai hubungan peribadi dan rapat dengan Dr Mahathir. Namun, ini bukan mengenai saya atau Dr Mahathir tetapi ini adalah untuk menyelamatkan negara ini,” katanya yang dipetik dari Berita Harian Online.
Saranan yang dibuat oleh Si Timbalan Presiden PKR itu juga dilihat selari dengan apa yang pernah dia nyatakan sebaik sahaja Pilihan Raya Umum ke 13 yang berakhir pada tahun 2013.

Pada ketika itu, Si Timbalan Presiden PKR ni juga turut menggesa ahli partinya agar tidak terkurung dalam mengamalkan corak Politik yang berteraskan kepada Nepotisme dan Kronisme.

Rata - rata pemerhati Politik memberi pandangan seolah - olah kenyataan Timbalan Presiden PKR pada ketika itu merujuk kepada keluarga Si Ketua Penipu tu secara terang - terangan.

Jadi, tak heran la kalau hari ini Si Timbalan Presiden PKR tu sekali lagi mengulangi pendirian yang sama dan cuba mendesak agar mereka yang terlibat dalam Reformasi 1998 melupakan episod tersebut dan mengampunkan dosa Tun Mahathir!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping