Selasa, April 05, 2016

Orang kata, dendam kaum wanita ni memang agak berpanjangan dan biasanya ia 'Makan Dalam'. Maka sebab itu dendam mereka terhadap seseorang tu memakn waktu yang lama untuk padam.

Seperti mana yang kita sedia maklum sebelum ini, nampak gayanya dendam Si Wan Azizah terhadap Bekas Perdana Menteri Malaysi ke-empat tu masih lagi hangat membara membakar jiwa.

Jika sebelum ini, kita hanya dengar desas desus dikalangan puak Pakatan Haprak tu yang hanya sekadar berani untuk berbisik - bisik sesama sendiri mempertikaikan tindakan Wan Azizah.

Nak cakap depan - depan, diorang takut Si Wan Azizah tu mengamuk tak tentu arah. Tapi dalam diam, ramai dah yang mula menyatakan rasa tidak puas hati mereka terhadap tindakan Presiden PKR tu.

Kalau tempoh hari, kita boleh lihat kelibat Si Wan Azizah dan anak sulungnya, Nurul Izzah seolah - olah cuba untuk mengelakkan diri dari bertembung secara lansung dengan Tun Mahathir.


Malah dalam beberapa siri perhimpunan yang diadakan sebelum ini, kelibat Wan Azizah dan anak sulungnya itu memang tidak kelihatan lansung walaupun ianya anjuran pemimpin PKR sendiri.

Dan hari ini, kita dapat baca secara kasarnya pendirian Si Wan Azizah tu terhadap gerakan yang dikepalai oleh Tun Mahathir. Nampak sangat yang Si Wan Azizah tu masih JIJIK dengan Tun.

Mana tidaknya. Takkan pulak seorang isteri dapat menerima orang yang telah memecat dan menggugurkan jawatan suaminya hanya berdasarkan kepada dakwaan yang dibuat oleh DAPigs.

Kalau tuduhan tu hanya melibatkan prinsip, takpe lagi. Mungkin Si Wan Azizah tu boleh terima. Tapi bila ianya melibatkan maruah keluarga serta keturunan Si Ketua Penipu tu, mintak maaf la.

Mungkin itu yang menjadi katalis kepada rasa JIJIK Si Wan Azizah tu terhadap Tun Mahathir sampai tahap dia tetap enggan untuk berjumpa dan menyertai kempen Tun Mahathir.
Pada ketika ini, saya belum melihat keperluan (menyertai kempen Selamatkan Malaysia dan bertemu Dr Mahathir),” katanya ringkas ketika ditemui di lobi Parlimen di sini, hari ini.
Itu kenyataan yang dibuat oleh Si Wan Azizah tu sendiri. Rasanya, tak perlu kita nak ulas secara panjang lebar. Cukup sekadar ianya membuktikan bahawa puak PKR ni hanya menggunakan Tun Mahathir demi untuk menjaga kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. ini yg buat ketua pan tak senang duduk ni...mcm mana nak tawan putrajaya.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping