Selasa, April 05, 2016

Ye la. Tak kisah la kalau ramai orang yang boleh jadi GILA sebab nak dapatkan tudung dia sampai tahap ramai yang sanggup berasak - asak begitu sekali. Itu menunjukkan tudung dia laku.

Dari satu sudut, paparan yang dibuat sebelum ini membuktikan bahawa rakyat takde la terbeban sangat dengan perlaksanaan Cukai GST seperti yang digambarkan oleh Pembangkang.

Ianya membuktikan bahawa rakyat di Malaysia ni masih lagi ada kuasa untuk membeli walaupun puak Pakatan Haprak tu membuat dakwaan kononnya rakyat di Malaysia ni dah semakin miskin.

Apa yang pasti, bagi sesetengah pihak, tindakan pihak tertentu memuat-naikkan video kesesakan peminat tudung tu sewaktu beratur nak mendapatkan tudung tu hanya sekadar Gimik Publisiti.

TAPI, Tuan Punya tudung tu jangan la berlagak SOMBONG dan BONGKAK pulak bila orang mempertikaikan pasal peminat dia berasak - asak nak mendapatkan tudung yang dia keluarkan.

Membaca kenyataan yang dibuat oleh Tuan Punya tudung tu pun boleh buat kita terasa JIJIK dengan ke-ANGKUH-an yang telah ditonjolkan. Seolah - olah macam dia bagus sangat.

Ada ke patut Tuan Punya tudung tu kata, kalau siapa tak minat tudung dia, ianya merupakan satu 'kerugian besar' sebab pengikut dan peminat tudung dia dah lebih dari Sejuta.
Mungkin Tuan Punya tudung tu lupa, bilangan angka peminat tu bukan dapat menentukan keuntungan dia secara berpanjangan. Dia lupa, rezeki dia datang daripada Allah S.W.T. Bukannya pada bilangan peminat dilaman page media sosial semata - mata!!!
Categories:

1 ulasan:

  1. sebab kena GST tu....alhamdulillah....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping