Rabu, April 06, 2016

Heh! Apa standard lu orang nak minum Kopi dengan Si Ketua Menteri Pulau Pinang ni? Kalau setakat jadi Presiden parti Politik yang bertentangan dengan DAPigs, sorry la dia nak layan.

Waima korang ni dikalangan penduduk atau rakyat yang tinggal didalam kawasan Negeri Pulau Pinang tu pun dianggap takde hak nak tanya apa - apa kepada Si Guan Eng ni. Sedar diri sikit.

Si Guan Eng tu hanya akan layan orang yang sama taraf dengan dia. Kalau nak bertanya soalan pun, mesti dari kalangan mereka yang bergelar Menteri. Setakat Timbalan Menteri pun dia tak layan.

Jelas Guan Eng, dia tidak mahu menjawab sebarang persoalan yang ditimbulkan Naib Pengerusi PCM kerana pertanyaan dan jawapan yang diberikan hanya dianggap membuang masa.
"Saya tidak mahu buang masa dengan orang itulah (Naib Pengerusi Parti Cinta Malaysia (PCM), Datuk Huan Cheng Guan). Saya tidak mahu buang masa dengan penulis blog. Ini buang masa. Saya nak tangani perkara ini di peringkat menteri. Saya tidak mahu buang masa," kata Setiausaha Agung DAP itu.
Itu menunjukkan betapa SOMBONG dan ANGKUH nya Si Guan Eng ni. Patut la ada orang kata Si Guan Eng ni turut dianggap seperti 'Tokong' kepada puak DAPigs yang tak boleh lansung dijentik.

Dek kerana dia mula tersepit dalam isu skandal berkaitan dengan kes pembelian rumah serta penjualan tanah milik Kerajaan Negeri membuatkan Si Guan Eng tu semakin hilang pertimbangan.

Malah ke-SOMBONG-an dan ke-ANGKUH-an Si Guan Eng tu dilihat semakin menjadi - jadi apabila dia diserang oleh pelbagai pihak berhubung isu yang berkaitan dengan dirinya sebelum ini.

Bahkan dikalangan pemimpin DAPigs sendiri tidak dibenarkan untuk bersuara atau mengeluarkan apa - apa kenyataan pun bagi mempertahankan Si Guan Eng tu secara terbuka.

Jadi, tak heran la kalau ada pemimpin DAPigs yang bersuara mempertikaikan tindakannya akan menerima mesej ala 'Gengster Kopi' mendesak agar mereka meletakkan jawatan dan keluar dari parti. Itu menunjukkan yang Si Guan Eng tu Takut Pada Bayang-Bayang sendiri!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping