Rabu, April 06, 2016

Heh! Untuk sekian kalinya, puak Pakatan Haprak ni membuktikan bahawa mereka hanya terdiri dari golongan yang suka bermuka - muka dan tidak ikhlas bergabung dengan Tun Mahathir.

Hakikatnya, puak Pakatan Haprak ni hanya sekadar mempergunakan pengaruh Mantan Perdana Menteri itu untuk memenuhi kehendak dan menjaga kepentingan Politik Peribadi mereka.

Nak pulak dikalangan mereka yang Pro kepada perjuangan PKR yang lebih mementingkan Si Ketua Penipu tu dari orang lain. Jadi, tak heran la kalau diorang mengatur rancangan licik seperti itu.

Walaupun Setiausaha Agung PKR dan beberapa orang lagi pemimpin utama parti itu dilihat semakin teruja untuk bersama - sama dengan Tun Mahathir, tapi pendirian parti itu dilihat bertentangan.

Dan perkara itu dapat dilihat dengan cukup jelas apabila Presiden PKR itu sendiri masih lagi dilihat enggan untuk turut serta bersama - sama berdiri diatas pentas dengan Tun Mahathir.

Tidak cukup setakat itu sahaja. Malah penyokong tegar kepada Si Ketua Penipu tu juga turut membaca doa yang bertujuan untuk memalukan Negarawan itu sewaktu dalam perhimpunan baru - baru ini.

Itu membuktika bahawa puak PKR tu mempunyai agenda terselindung disebalik sokongan mereka kepada Tun yang sengaja disembunyikan daripada pengetahuan rakyat pada ketika ini.

Maka, tak heran la sekiranya Solidariti Anak Muda Meroyan atau dikenali sebagai SAMM ni pun mempunyai agenda subversif apabila mereka menyatakan kesudian untuk turut serta dalam forum Tun.

Kata wakil dari kumpulan penyokong PKR itu, kehadiran mereka dalam satu forum yang dianjurkan sempena deklarasi itu adalah untuk mendapatkan penjelasan Tun terhadap perjuangan Pakatan.
"Banyak pihak yang sebelum ini menggesa SAMM supaya memberi ruang dan peluang untuk mendengar penjelasan mengenai Deklarasi Rakyat, termasuk melalui forum dan dialog dua hala. Maka program dialog yang turut dihadiri oleh penggubal Deklarasi Rakyat ini adalah platform yang tepat dan SAMM sedia hadir bertanya soalan serta bertukar pandangan dari peserta dialog," katanya dalam satu kenyataan.
Perlu diingatkan bahawa dasar perjuangan PKR dan konco - konco mereka hanya untuk Si Ketua Penipu tu sahaja. Maka, sudah tentu diorang nak tau pendirian Tun terhadap Si Ketua Penipu tu.

Paling tidak, sudah pasti SAMM akan bertanya mengenai tindakan Tun Mahathir yang telah memecat Si Ketua Penipu tu dari jawatan Timbalan Perdana Menteri atas tuduhan LIWAT yang didakwa oleh DAPigs.

Maka kesimpulannya, puak Pakatan Haprak seperti PKR dan DAPigs ni ternyata hanya mempergunakan Tun Mahathir sebagai 'Alat Politik Murahan' mereka untuk meraih sokongan demi menjaga kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. tun ada tujuan lain. pakatan ada tujuan lain. tak sehaluan la tu.

    BalasPadam
  2. Pergi mampus semuanya kecuali BN especialy UMNO.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping