Isnin, April 11, 2016

Desas desus yang kini hangat diperkatakan dikalangan penyokong PKR menjadi semakin hangat apabila timbul khabar angin mengatakan Ezam Mohd Noor akan kembali ke pangkuan mereka.

Walaubagaimana pun, harapan mereka untuk mengembalikan kekuatan serta kedudukan Wan Azizah selaku Presiden parti menjadi kian kabur dengan penafian yang dibuat oleh Ezam sendiri.

Dalam satu kenyataan yang dikeluarkan, Ezam tampil menafikan spekulasi kononnya dia akan kembali menyertai PKR khususnya bagi menyelamatkan kedudukan Wan Azizah pada ketika ini.
"Ya tak sertai PKR atau mana-mana parti pun," katanya kepada Antarapos melalui jawapan balas di aplikasi Whatsapp.
Isu berkaitan dengan kedudukan Wan Azizah selaku Presiden parti itu mula menjadi buah mulut dikalangan ahli PKR berpunca daripada gerakan kebangkitan pengaruh Azmin yang dilihat semakin dominan.

Dengan dorongan tambahan yang diperolehi melalui sokongan dari Tun Mahathir, angan - angan Azmin untuk menjawat jawatan sebagai Perdana Menteri Malaysia semakin menjadi - jadi.

Bagi sesetengah pihak, untuk memenuhi ke-GHAIRAH-an nafsu Azmin bagi mencapai cita - citanya itu hanya dapat dilakukan sekiranya dia berjaya merampas jawatan sebagai Presiden PKR.

Dari beberapa sumber yang mendedahkan gerakan Azmin itu menjelaskan bahawa Menteri Besar Selangor itu sedang giat menyusun gerak kerja subversif bagi memenuhi cita - citanya itu.

Sama seperti yang dilakukan ketika perlaksanaan agenda Langkah Kajang, Azmin katanya sedang sibuk melobi dirinya untuk menjadi Perdana Menteri sekiranya Pakatan berjaya merampas Putrajaya.

Jika dilihat dari satu sudut, khabar angin yang kini semakin hangat bertiup itu ada kemungkinannya juga memandangkan Azmin cukup licik memainkan peranannya pada ketika ini.

Maka mungkin sebab itu Si Azmin ni dilihat cuba untuk menjadi pihak 'Neutral' dalam isu berkaitan dengan perbalahan PAS dengan DAPigs dan Amanah. Bagi Azmin, sokongan mereka cukup penting demi menjaga kepentingan Politik Peribadinya sendiri!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping