Isnin, April 04, 2016

Heh! Heran sungguh bila melihat telatah salah seorang penyokong tegar puak Pakatan Haprak ni. Kenapa tiba - tiba je dia nak tonjolkan ke-BEBAL-an dia dihadapan khalayak umum?

Ekoran tindakan beberapa orang pelanggan yang berasak - asak mahu mendapatkan nombor giliran bagi mendapatkan 'Tudung' baru - baru ini membuatkan dia 'Panas Punggung'.

Terus tanpa sebarang usul periksa dan bersikap prejudis, Si Wardina ni tak pasal - pasal je menghukum pemilik 'Tudung' tersebut dengan dakwaan yang bukan - bukan sesuka hati dia je.

Menurut kata Si Wardina, pemilik 'Tudung' tersebut tidak sepatutnya memberi layanan kepada 'peminatnya' seperti 'Haiwan' dan membiarkan mereka berasak - asak sedemikian rupa.
"Saya mengharapkan pemilik butik tudung.... janganlah merendahkan dan melayan pembeli anda seperti kambing atau lembu. Manusia selayaknya dilayan seperti manusia.
"Kalau dah tahu akan ada sale gergasi dan sebagainya.. maka guna lah sistem nombor giliran, daftar online, gunalah emel, text dan bermacam-macam sistem lagi zaman serba canggih ni. Tak pun letak lah staff banyak sikit kawal keadaan. Tidaklah ada apa yang perlu anda banggakan apabila ramai pembeli menjerit dan berhimpit di hadapan kedai anda," kata Wardina.
Hallo!!! Si Wardina ni tau ke tidak apa yang dia cakap? Dia tengok habis ke tidak video tu? Atau dia hanya sekadar tengok separuh dan kemudian buat komen ikut sedap anak tekak dia je?

Sebagai seorang Pelakon, takkan la Si Wardina tu tak pernah dengar perkataan 'Publicity Stunt' untuk melariskan jualan dan menarik perhatian orang ramai terhadap produk mereka?

Dari satu sudut, tindakan pihak tertentu menyebar video tersebut boleh dilihat sebagai satu langkah untuk meraih Publisiti dan menunjukkan seolah - olah orang ramai 'berebut - rebut' nak beli tudung tu.

Benda yang sama jugak selalu dilakukan oleh puak Pakatan Haprak tu. Diorang jual cerita TIPU supaya rakyat terpedaya untuk meraih sokongan Simpati Murahan demi menjaga kepentingan Politik Peribadi diorang sendiri!!! Takkan itu pun Si Wardina tu tak tau!!!
Categories:

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping