Khamis, April 28, 2016

Heh! Nampak gayanya jentera "Barua Belaan" DAPigs ni semakin hari semakin lantang bersuara menyerang Si Menteri Besar Selangor tu gara - gara pertindihan kerusi dalam Pilihan Raya Negeri Sarawak.

Jika sebelum ini, kita ingatkan hanya kem Si Wan Azizah tu sahaja yang mengambil kesempatan untuk menyerang tindakan yang dilakukan oleh Si Azmin ni. Rupanya, parti 'Kuali' tu pun sama juga?

Dalam satu artikel yang dikeluarkan melalui sebuah blog yang Pro kepada parti Kuali Si Mat Sabu tu semalam, mereka mendakwa 'Kartel Azmin' ni yang menjadi punca kegawatan dalam Pakatan hari ini.

Azmin sebelum ini mengakui bahawa dia telah mendapat kebenaran untuk menandatangani watikah pencalonan bagi wakil PKR, termasuk dibeberapa kawasan yang ditandingi oleh DAPigs.

Maka atas sebab itu kita dapat lihat 'KARTEL' yang memberikan sokongan sepenuhnya kepada Si Azmin tu sejak kebelakangan ini cuba nak menutup kemaluan yang telah dilakukannya.

Namun, bagi mereka yang Pro kepada DAPigs menganggap tindakan yang dilakukan oleh Si Azmin tu adalah satu kesilapan yang cukup besar dan menganggap ianya sebagai satu Pengkhianatan.

Mereka membuat anggapan bahawa tindakan tu tidak mencerminkan kejujuran serta keikhlasan didalam kepimpinan Pakatan Haprak tu bagi menghadapi Pilihan Raya Negeri Sarawak.

Kata mereka, sehingga kini, masih belum terdengar lagi ungkapan permohonan maaf yang dilafazkan dari kartel Si Azmin berhubung isu yang semakin hangat diperkatakan pada keti ini.

Dalam artikel yang sama dikeluarkan semalam, mereka secara sinis menyindir Si Azmin serta konco - konconya yang dianggap Sombong dan Angkuh tidak mahu mengakui kesilapan tersebut.
"Syukur alhamdulillah, masih ada orang yang jujur dan ikhlas di dalam PKR. Inilah diantara pemimpin yang berjiwa besar, akur dengan kesalahan dan menerima kenyataan sedanya lantas memohon maaf demi menjaga hubungan persaudaraan dan permuafakatan sesama kita," ulas blog tersebut.
Jelas, kenyataan itu merujuk kepada permohonan maaf yang dibuat oleh Si Rafizi tu sebelum ini. Tapi, tak heran la kenapa puak parti Kuali tu bengkak sangat dengan Si Azmin ni.

Bukan ke sebelum ini, Si Azmin tu lebih cenderung nak mendapatkan sokongan dari PAS jika hendak dibandingkan dengan mereka dan DAPigs? Jadi, tak heran la kenapa puak Pentaksub dan Penjliat Bontot DAPigs tu serang Si Azmin tu secara terbuka!!!
Categories: , ,

4 ulasan:

  1. Arkk rasa adon sungai bulo dah tak minat politik dah. Terpulang pada azmin nak bertanding banyak mana..di selangor nanti tanding semua kawasan,menang suku pon jadi la, ada harapan jadi mb lagi, insyakallah, amin.

    BalasPadam
  2. memang le pan akn pertahan dap. kan pan tu mcm ank didik dap. tpi nampak gaya politik skrg ni dap dn pan tak akn dpt tawan putrajaya dlm pru14 nnti.

    BalasPadam
  3. ITU SEBAB AZMIN TAK BERANI SEPAK PAS....

    BalasPadam
  4. Pss nyawa Pkr & Umno...
    Pas manyak pandai lor...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping