Rabu, April 13, 2016

Kalau dah dasar Haprak tu, maka Haprak la jugak. Tak payah la dia nak tunjuk sangat sifat MUNAFIK dia tu depan orang ramai dan mem-BODOH-kan diri dia sendiri secara terbuka.

Apa yang jelas, tindakan yang dilakukan sebelum ini hanya sekadar untuk membangkitkan sentimen kebencian orang Bukan Islam terhadap Dr. Zakir Naik serta pihak Kerajaan Barisan Nasional.

Senang betul jadi pemimpin parti anti-Islam (DAP) ni. Selepas mencarut, maki hamun orang yang tidak disukai, pemimpin DAP senang-senang je minta maaf supaya kesalahan yang dilakukan dapat dilupakan.

Korang tengok sajalah kesalahan yang dilakukan Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang II Dr P Ramasamy. Terang-terang dia kata Dr Zakir Naik 'setan' dan perlu dihalang dari memasuki negara ini. Siap halau nak hantar Dr Zakir Naik balik ke negara asal.

Tahu laa Ramasamy penganut ektremis agama Hindu. Tapi belajar lah menghormati agama lain. Jangan ingat MALAYSIA ni Ramasamy yang punya. Lagipun ISLAM adalah agama rasmi untuk negara Malaysia.

Umat Islam di dalam negara ini pun tak pernah nak halang penganut agama lain untuk menyebarkan agama masing-masing. Cuma yang dihalang, adalah cuba menyebarkan agama yang dianuti kepada mereka yang beragama Islam. Itu saja yang dilarang!!!

Lepas dah kena kecam dengan orang ramai sebab gelarkan Dr Zakir Naik, baru terkinja-kinja nak minta maaf. Yang tak leh tahan lagi, beliau boleh rancang suruh orang datang baling bom petrol dekat pejabat di Prai dan kata ada orang nak ugut.

Ramasamy tak perlu nak buat semua tu. Umat Islam kalau marahkan seseorang itu, takda sampai nak pergi meletupkan pejabat atau rumah. Lagipun, kalau tengok kesan-kesan ditempat kejadian, nampak sangat kerja budak belum 'Aqil Baligh'.

Berbalik kepada permohonan maaf Si Ramasamy ni, memang tidak dapat dimaafkan sama sekali. Perkara itu terlalu biadap dan keterlaluan dengan kedudukan beliau sebagai orang nombor 3 dalam kerajaan negeri Pulau Pinang.

Ramasamy perlu bertanggungjawab atas tindakan kurang ajarnya itu dengan meletak jawatan. Rakyat Pulau Pinang sama sekali tidak akan memaafkan Ramasamy. Rakyat Pulau Pinang mahukan Timbalan Ketua Menteri yang tidak racist dan tahu menghormati agama lain!!!
Categories: ,

6 ulasan:

  1. Dia ni lama dah aku duk perati nak cari pasal dengan Melayu dan Islam.

    BalasPadam
  2. Kaum2 macam ni yang Mahathir berpelukkan

    BalasPadam
    Balasan
    1. Anon 10.30 ptg ...

      Dulu PAS dgn PKR siap peluk cium lagi Tokong sekor ni takde pun ko komen.

      Ko ni spesis hapa agaknya?

      Padam
  3. Satu tongkang maa

    BalasPadam
  4. tolong kasi tau zakir naik sikit

    https://4.bp.blogspot.com/-NkAi4HWU5dM/VwMKKpkJhNI/AAAAAAABtjQ/KX-Ds-KzD5cgiD9ua6djXtzeaHR32pzYw/s1600/MAZA%2BZAKAT.jpg

    BalasPadam
  5. Hindu di Malaysia merupakan minoriti kependudukan sekadar 7-8%.Peratusan ini patut di tonjolkan di semua blog dan instrumen internet supaya sedar diri pemimpin Hindu seperti Ramasamy.Penduduk Islam Melayu Malaysia berhak untuk mengundang tetamu seperti Dr Zakir dan puak minoriti Hindu tidak perlu berusaha untuk membantah dan protes ke tahap yang menjijikkan.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping