Rabu, April 13, 2016

Benar! Isu yang sengaja dijadikan hangat oleh puak DAPigs mengenai kehadiran Dr. Zakir Naik tidak mungkin dapat membuatkan rakyat lupa dengan isu yang kini sedang menghantui Guan Eng.

Tindakan Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang menjadikan isu kehadiran Dr. Zakir Naik jga turut dilihat sebagai salah satu taktik untuk mengalih perhatian rakyat dari isu Si Guan Eng tu.

Rakyat sudah pasti dapat melihat, penghinaan yang dibuat oleh Si Ramasamy merupakan salah satu taktik untuk membuatkan rakyat lupa kes yang melibatkan Ketua menteri Pulau Pinang.

Bagi sesetengah pihak, mereka agak curiga kenapa tiba - tiba Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang tu berkokok pasal isu Dr. Zakir Naik sedangkan dia bukannya 'Alim' sangat dalam agama Hindu.

Maka sebab itu mereka berpendapat, tindakan Si Ramasamy tu menghina Dr. Zakir Naik dan menggelarkannya 'Satan' hanya satu helah untuk membuatkan rakyat lupa tentang kes Guan Eng.

Guan Eng yang sebelum ini hangat dengan kontroversi pembelian rumah banglow mewah dan penjualan tanah Taman Manggis menjadi isu utama yang diperkatakan dikalangan rakyat.

Rata - rata, mereka masih mempertikaikan tindakan Guan Eng yang membeli rumah dibawah harga pasaran yang didakwa turut mempunyai konflik kepentingan bagi dirinya sendiri.

Ianya berikutan pendedahan demi pendedahan yang dibuat mengaitkan pemilik rumah banglow tersebut dengan syarikat yang membeli tanah Taman Manggis di Pulau Pinang didedahkan secara umum.

Maka kesimpulannya, tak perlu la Si Ramasamy tu nak susah - susahkan diri dan cuba nak mengalihkan isu dengan membangkitkan soal kehadiran Dr. Zakir Naik ke Malaysia pada ketika ini. Hakikatnya, itu semua hanya sekadar 'Wayang Kuntau' DAPigs belaka!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping