Khamis, April 07, 2016

Heh! Heran tak bila ada puak Pakatan Haprak tu membuat dakwaan kononnya kehadiran Tun Mahathir dalam gerakan bersama Pakatan itu hanya bertujuan untuk menjahanamkan Pakatan?

Kalau kita lihat dari satu sudut, sikit heran pun tidak kita terhadap tindakan yang dilakukan oleh puak Pakatan Haprak tu. Nak pulak kalau dia dari kalangan Pentaksub dan Penjilat Bontot PKR.

Sedangkan sebelum ini pun, Ostad dari kalangan puak PKR tu sanggup membaca doa laknat dan ditujukan kepada Mantan Perdana Menteri tu, inikan pulak puak penyokong tegar mereka.

(Baca: DOA "MEMALUKAN" BADRUL KHALWAT BUAT TUN MAHATHIR!!!)

Ditambah pulak dengan tindakan Si Wan Azizah serta anak sulungnya, Nurul Izzah yang dilihat masih enggan berdiri diatas pentas yang sama dengan Tun Mahathir sewaktu perhimpunan baru - baru ini.


Malah, pendirian Si Wan Azizah yang tetap tidak mahu untuk turut serta dalam gerakan yang dikepalai oleh Tun Mahathir menguatkan lagi dakwaan dikalangan puak Pakatan Haprak tu.

Dalam satu artikel yang disiarkan melalui laman blog Pro Pakatan Haprak tu semalam, salah seorang dari Macai Pakatan Haprak tu kata, kehadiran Tun hanya untuk memecah belahkan Pakatan.
"Tidak terfikir kah kalian semua bahawa gerakan MAHATHIR ini tidak lain ialah membunoh dengan niat secara perlahan perlahan gerakan reformasi yang di asaskan oleh Dato Sri Anwar Ibrahim.

"JIKA ada dikalangan pencinta PKR mahu pun Pakatan Harapan yang beranggapan bahawa Mahathir mahu menyelamatkan gerakan Pakatan Pembangkang, Lupakan saja angan angan itu. Berkawan dengan Mahathir ini boleh dengan tujuan, akan tetapi jangan cuba cuba mempercayai manusia yang bernama Mahathir ini.


"Ketahuilah oleh kalian sahabat sahabat hamba, MAHATHIR ini mahu rakyat termasuk semua parti pembangkang melupai DSAI. Itu tujuan sebenar Tun M ini.... tolong peka pada keadaan...."
Nah! Tidakkah itu membuktikan bahawa dikalangan puak Pakatan Haprak tu kini semakin skeptikal terhadap keikhlasan Tun Mahathir menyertai gerakan Pakatan Haprak tu pada ketika ini.

Kesimpulannya cukup jelas. Puak PKR tu takut dengan kehadiran Tun, aura Si Ketua Penipu kesayangan mereka yang selama ini menjadi pemimpin ulung dalam Pakatan akan kian pudar.

Apa yang jelas, segala bentuk tindakan dan kenyataan yang dibuat juga turut membuktikan bahawa puak Pakatan Haprak tu hanya sekadar mempergunakan pengaruh Tun untuk kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri!!! Bukan sebab diorang hormat pada Tun!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Selain dari pada itu, saya dapat tahu yg ada orang Siam percaya bahawa ini semua terjadi kerana Suweiiiii Mat Sabu dah berjangkit kat DAP dan PKR.

    Dari kira suweiiiii Mat Sabu kalah pilihanraya 3 kali (2004,2008 dan 2013) yg membawa kepada anugerah Hatrick Loser. Lepas tu kalah pemilihan PAS trussss jadi Pathetic Loser

    Virus loser sekarang merebak kpd DAP dgn skandal rumah terlajak murah dan PKR yg berpecah.

    Maka siapa2 yg percaya akan Suweii, maka mereka kan percaya Mat Sabu dan rakan2 membawa suweiiii dan bukan bawa ONG

    BalasPadam
  2. heh...ini yg buat puak pan tak senang duduk ni....melepas la plk putrajaya pru14 ni..

    BalasPadam
  3. Putra Merdeka tu perasan perjuang bangsalah kot. Lebih kepada Macai Penjajah adalah, puihhh!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping