Khamis, April 07, 2016

Huh! Memang dasar Muka Tak Malu sungguh. Tu pun dia boleh lagi merasa bangga dan tunjuk muka Pondan dia depan kamera? Dah KANTOI MENIPU pun masih ada yang nak membela Si Rafizi ni?

Adoyai! Kalau dah dasar PENIPU tu, memang payah la nak ubah perangai jadi baik. Dah la kena tangkap sebab didakwa pecah amanah. Itu pun diorang masih lagi nak kecoh satu dunia jugak ke?

Walhal, Si Rafizi tu bukannya kena tangkap dan disumbat terus masuk dalam penjara. Dia cuma ditahan reman untuk disoal siasat je. Itu pun Macai puak Pakatan Haprak tu nak bising satu dunia?

Dek kerana terdesak sangat nak meraih Publisiti Simpati Murahan dari kalangan rakyat, sanggup Si Rafizi tu buat Wayang Kuntau dan berlakon seolah - olah dia digari oleh pihak Polis.

Sampai tahap ADUN DAPigs Bilut ni pun terjebak sama dalam penipuan yang telah dilakonkan oleh Si Rafizi ni. Dah tak pasal - pasal je Si ADUN DAPigs tu pulak yang busuk nama.
Tak digari diorang boleh kecoh satu dunia kata Si Rafizi tu digari. Tapi akhirnya, memalukan diri diorang sendiri apabila rakaman video yang membuktikan Si Rafizi ni tak bergari tersebar dalam media sosial.

Dalam video tu, nampak sangat Si Rafizi tu sengaja letak tangan dia kebelakang dan berlakon seolah - olah macam dia digari oleh pihak Polis. Kononnya nak tunjuk yang dia dianiayai.

Kalau dah dasar PENIPU tu PENIPU la jugak. 'Ditangkap', 'Digari' dan 'Dihina' sangat KONONnya. Berjalan macam...
Posted by Semut Hitam on Wednesday, 6 April 2016
Tapi, tak heran la kenapa Si ADUN DAPigs tu pun boleh jadi BONGOK bila percaya sangat dengan lakonan Si Rafizi tu. Sedangkan sebelum ini, Si Rafizi tu sebar fitnah terhadap Tabung Haji pun, ramai Macai BODOH pegi keluar duit simpanan diorang!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. MEMANG BODOH PUN...FIZI SUROH MAKAN TAIK PUN MEREKA MAKAN. TAK KAN LA BILA SUROH TUTUP AKAUN TABUNG HAJI...MEREKA TUTUP. AKIBATNYA...MENYEROGIN LA....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping