Khamis, April 07, 2016

Heh! Macam tau - tau pulak Si Guan Eng tu bahawa dia pada ketika ini diserang dek "Hantu Kopi" sampai tahap dia pun hairan macam mana orang lain boleh tau skandal yang selama ini cuba disembunyikannya.

Penyelewangan isu tanah Taman Manggis yang didedahkan itu membuatkan Guan Eng mula menggelupor biawak dan tertanya - tanya dari mana dokumen perjanjian urusniaga tanah tersebut diperolehi

Kata Guan Eng, dia sendiri pun pelik bagaimana pemimpin BN dapat memiliki dokumen perjanjian jual beli tanah Taman Manggis, sedangkan dia sendiri tidak memiliki dokumen tersebut.
"Saya tidak boleh cakap Rahman tahu dokumen yang saya tidak tahu,kerana kerajaan negeri pun tidak tahu dokumen yang ada di tangannya. Saya sudah rasa letih kerana ulang apa yang saya sudah cakap," kata Guan Eng.
Heh! Nampak gayanya, Si Guan Eng tu masih lagi cuba nak bermain 'Wayang Kuntau' semata - mata hanya untuk menutup kemaluannya yang semakin besar terdedah pada ketika ini.

Mungkin dalam bab pemilikan dokumen rahsia seperti itu, Si Guan Eng tu boleh buat rujukan dengan Si Rafizi sebab Si Pondan tu memang cukup mahir dalam bab mendapatkan dokumen ni.

Sedangkan pada ketika ini pun, Si Rafizi tu ditahan oleh pihak Polis bagi membantu siasatan terhadap dakwaan yang dibuat terhadap LTAT yang dituduh ada kaitan dengan 1MDB.

Berbalik kepada cerita pasal Si Guan Eng tu tadi, dia tak perlu la nak tunjuk yang KONONnya dia rasa 'Maha-Hairan' atau 'Maha-Pelik' dengan kebocoran dokumen yang dimaksudkan.

Sebaliknya, Si Ketua Menteri Pulau Pinang tu perlu tampil untuk menjawab isu - isu yang telah dibangkitkan berhubung salah - aku tadbir yang telah menimpa dirinya pada ketika ini.

Tak perlu la Si Guan Eng tu nak alih perhatian dengan membangkitkan isu - isu lain seperti isu Tanah PERDA hanya semata - mata untuk mengalih perhatian rakyat terhadap skandal dirinya.

Sekiranya Si Guan Eng tu masih juga nak bermain 'Wayang Kuntau' dan membuat tuduhan terhadap pemimpin BN yang didakwa cuba nak menipu, baik dia ambik tindakan yang sepatutnya, Failkan Saman. Takkan itu pun Si Tokong DAPigs tu tak BERANI nak buat!!!

Saksikan wayang Kuntau terbaru terbitan tempatan. Bakal menjadi HIT Pecah Punggung. Banyak aksi menarik. Suruh Jet Li atau Jackie Chan pun belum tentu diorang boleh buat!!!
Posted by Semut Hitam on Wednesday, 6 April 2016
Categories: ,

1 ulasan:

  1. lge patut minta nasihat drpd puak2 pan tu yg progresif dn bijaksana.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping