Khamis, April 14, 2016

Memang ianya tidak dapat dinafikan bahawa kewujudan asal puak DAPigs ni adalah untuk menghina dan mewujudkan permusuhan dikalangan rakyat di Malaysia. Itu matlamat utama mereka.

DAPigs wujud bukan semata - mata mahu merealisasikan agenda subvesif mereka yang sarat dengan fahaman Chavanisme, tetapi mereka juga turu menyemai sifat kebencian dikalangan masyarakat.

Sejak dari awal, DAPigs menerapkan fahaman Anarki dan mengikut teori 'Chaos'  bagi menghuru - harakan Negara. Maka sebab itu berlakunya tragedi 13 Mei pada tahun 1969 yang lalu.

Bahkan sehingga hari ini, fahaman Anarki dan teori Chaos itu masih lagi dipraktikkan oleh puak DAPigs dengan usaha mereka pada ketika ini lebih tertumpu kepada aspek keagamaan.

Maka sebab itu kita lihat pemimpin DAPigs hari ini tanpa ada rasa segan silu mengutuk dan menghina agama lain demi untuk mewujudkan suasana permusuhan dikalangan rakyat di Malaysia.

Seperti yang dinyatakan oleh Pengerusi Majlis Agama Islam Selangor, tindakan yang dilakukan itu hanya mengundang rasa kurang senang dan mewujudkan permusuhan semata - mata.
"Memanggil atau melabel penganut agama lain dengan gelaran buruk seperti ‘syaitan’ boleh mengundang perasaan benci dan juga permusuhan antara agama.
“MAIS menyeru semua pihak sama ada Islam dan bukan Islam agar dapat mengekalkan keharmonian beragama ini termasuklah dalam penganjuran program keagamaan masing-masing,” katanya dalam satu kenyataan, hari ini.
Tambah Mohamad Adzib, MAIS juga turut menyambut baik keputusan kerajaan Malaysia yang k membenarkan Dr. Zakir Naik meneruskan ceramah beliau di Melaka pada 17 April ini.
“MAIS percaya bahawa ceramah yang akan disampaikan oleh Dr. Zakir Naik adalah bersifat akademik untuk memberi penerangan kepada masyarakat umum dan bersoal jawab berhubung aspek perbandingan agama,” katanya lagi.
Katanya, MAIS sentiasa mendukung dan memartabatkan pegangan Ahli Sunnah Wal Jamaah dan tidak teragak - agak untuk mengambil tindakan terhadap mana-mana pihak yang mencabar kedudukan Islam di negara ini khasnya di Negeri Selangor.

Sebelum ini, Timbalan Ketua Menteri II Pulau Pinang, Prof Dr P Ramasamy dalam status Facebooknya bertindak menggelar pendakwah yang pernah dinobatkan sebagai Tokoh Maal Hijrah pada 2013 itu sebagai ‘syaitan.

Kesimpulannya, pemimpin DAPigs ni memang sengaja berniat nak membangkitkan rasa benci dan mewujudkan permusuhan dikalangan rakyat agar dapat mencetuskan huru hara. Semuanya demi untuk kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. pan tak komen ke apa yg dikata oleh ramasamy trhadap ulama Islam tu....

    BalasPadam
  2. PANtat mana ada berani bersuara nanti tidak berasap dapur kat rumah.

    BalasPadam
  3. Ramasamy membuat provokasi agama patut masuk bawah akta hasutan apabila memanggil Dr Zakir sebagai saytan.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping