Sabtu, April 02, 2016

Hahaha!!! Mungkin anak sulung kepada Si Ketua Penipu ni dah kemaruk kempunan sebab dah lama tak dapat makan KFC. Maklum la, orang kurang kasih sayang ni memang mudah kemaruk.

Maka hari ini, Si Nurul Izzah tu pun turut serta dalam perhimpunan jalanan yang memang terang - terangan membazirkan masa serta tidak mendatangkan sebarang faedah bagi mengisi kekosongan dalam hati dia.

Kesian tengok Si Ahli Parlimen Lembah Pantai ni. Dah la dia kurang dapat kasih sayang dari Papa sewaktu dia masih kecil sebab Papa selalu sibuk 'Menguruskan' pembancuh kopi di Trivoli Villa.

Sekarang, dia juga kehilangan kasih sayang Papa dia yang telah meringkuk dalam penjara kerana didapati bersalah oleh pihak mahkamah diatas kesalahan meliwat bekas pembantu peribadi.

Dah tu, dia pulak pergi 'Ceraikan' suami dia kerana didakwa 'Curang' dengan Papa dia sendiri. Mungkin sebab itulah Si Nurul Izzah tu meluahkan rasa kecewa dia ditengah panas terik hari ini.

Tak cukup setakat itu sahaja. Si Nurul Izzah tu juga mungkin kecewa dengan diri dia sendiri kerana sehingga hari ini hanya mampu lulus di UniTEN dan kempunan tak dapat pergi keluar Negara.

Kata Si Nurul Izzah, cuaca panas terik hari ini tidak dapat digambarkan bagaimana panasnya hati dia dengan tindakan pihak Kerajaan yang didakwa sebaga 'Rejim Zalim' terhadap rakyat.
"Kalau ada orang kata panas (cuaca) ‎, ya memang panas, tetapi dalam hati ini lagi panas. Bukan sahaja (Datuk Seri) Anwar (Ibrahim) dipenjara...bisasiswa JPA keluar negara  dipotong, kita pula ‎dicukai habis-habisan oleh BN," katanya
Kenyataan Si Nurul Izzah tu dibuat sewaktu perhimpunan 'Anti GST' yang dianjurkan hari ini. Tapi yang herannya, apa pulak kaitan perlaksanaan GST tu dengan Papa dia yang meringkuk dalam penjara?

Takde kaitan lansung. Nampak sangat yang Si Nurul Izzah tu meroyan tak tentu arah macam orang hilang akal. Mungkin ianya disebabkan Si Nurul Izzah tu terkena 'Strok Haba' kot.

Mungkin dek kerana itu, Si Nurul Izzah tiba - tiba je jadi macam orang hilang akal dan tidak dapat membezakan diantara isu GST dan kes penjara Si Ketua Penipu tu. Ditambah pulak dengan sambutan hambar dari kalangan penyokong Pakatan Haprak tu sendiri!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. org dah tak minat lg dgn dsai...apa blh buat.

    BalasPadam
  2. cuaca panas ni...cer belanja aiskerim. sejuk badan sejuk hati. sejuk segala gala lah...kij kih kih.....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping