Rabu, April 20, 2016

Heh! Nampak gayanya masih belum selesai lagi tuntutan yang dibuat oleh Wan Azizah serta penyokong - penyoong tegar PKR yang mahu memperjuangkan kebebasan Si Ketua Penipu tu.

Jika sebelum ini, Wan Azizah dan anak sulungnya, Nurul Izzah menolak untuk menyertai gerakan deklarasi yang diketuai oleh Tun Mahathir kerana mendakwa gerakan itu tidak menguntungkan mereka.

Dalam kenyataan - kenyataan yang dibuat sebelum ini, Wan Azizah tetap kekal dengan pendiriannya yang mahu dasar perjuangan membebaskan Si Ketua Penipu tu menjadi agenda utama.

Malah keluarga Si Ketua Penipu tu juga turut mendesak agar Tun Mahathir mengakui kesilapan yang telah dilakukan dan menghentikan sebarang serangan ke atas Si Ketua Penipu tu.

Namun malangnya, perkara itu lansung tidak diendahkan oleh Tun Mahathir. Sebaliknya, Mantan Perdana Menteri itu terus menyerang Si Ketua Penipu tu secara terbuka didalam media.

Dalam temubual terbaru bersama dengan sebuah akhbar Antarabangsa, Tun Mahathir mendakwa Si Ketua Penipu tu dah 'Terlalu Tua' untuk dijadikan sebagai Perdana Menteri Malaysia.

Selain itu, Tun Mahathir juga masih lagi kekal dengan keputusannya memecat jawatan Si Ketua Penipu tu sebagai Timbalan Perdana Menteri dan melabelkan dia sebagai seorang yang 'Tidak Bermoral'.

Jelas, tindakan yang dilakukan oleh Tun Mahathir itu tetap tidak disenangi oleh keluarga Si Ketua Penipu tu secara terang - terangan dan menganggap Bekas Perdana Menteri itu ada agenda peribadi.

Walaubagaimana pun, persoalan untuk menjadikan perjuangan menuntut kebebasan Si Ketua Penipu tu dari penjara dijadikan sebagai salah satu agenda utama deklarasi masih lagi dipersoalkan.

Perkara itu jelas dinyatakan apabila ada dikalangan penyokong deklarasi itu yang menolaknya secara bulat - bulat sambil mempertikaikan bagaimana mungkin ianya dapat dilakukan.
"Adakah dengan keyakinan kita bahawa Anwar dizalimi itu memberikan kita hak untuk membebaskan Anwar tanpa mengikut undang-undang? Anwar dibicarakan disabitkan dan dihukum melalui undang-undang dan hanya dengan saluran itu juga beliau boleh dibebaskan.
"Bagaimana suatu hari nanti jika ditakdirkan kita menjadi pemerintah dan ada pihak lain didakwa, dibicara dan dihukum dan mereka merasakan tidak adil dan melakukan perkara yang bertentangan dengan undang-undang untuk bebas dari hukuman, apa yang kita nak kata waktu itu??
"Soalan aku seterusnya, adakah jika nanti Dr Wan Azizah berjaya jadi PM, selepas angkat sumpah boleh terus tandatangan pembebasan Anwar? Adakah jika Tun Dr Mahathir bersetuju menggesa Anwar dibebaskan maka Najib boleh dengan serta merta membebaskan Anwar?" - Zulhazmi Shariff
Nah! Itu menunjukkan bahawa mereka yang menyokong deklarasi Tun Mahathir itu lansung tidak bersimpati dengan penderitaan yang ditanggung oleh keluarga Wan Azizah selama hari ini. Dalam erti kata lainnya, tuntutan Si Wan Azizah tu hanya dianggap sebagai SAMPAH!!!
Categories: ,

6 ulasan:

  1. ini yg buat ketua pan tak senang duduk ni....payahlah nk tawan putrajaya klu brcakaran bgini.

    BalasPadam
  2. Anwar disabitkan kesalahan menyontot jantan..bukannya tahanan politik

    BalasPadam
  3. Lubang najis berbau busok pon sontot jugak..udah2 Le. .bawa bertaubat nasuha

    BalasPadam
  4. Kpd penyokong tegar PKR, menyokong peminpin kaki liwat kamu jawablah di akhirat kelak.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aku pun tertanya- tanya didlm hati, kenapa ramai ahli pkr yg lama2 dulu tahun 1998 yg bermati-matian menyokog Anwar akhirnya mengambil keputusan meninggal kan Anwar. Jawapan nya aku sudah tahu, mereka semua nie sudah tahu siapa sebenarnya Anwar Ibrahim....????

      Padam
  5. Kpd penyokong tegar PKR, menyokong peminpin kaki liwat kamu jawablah di akhirat kelak.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping