Rabu, April 20, 2016

Heh! Lepas kita tengok video ni, baru la kita tau kenapa Si Tipah Koyak tu meroyan macam orang hilang akal mempertikaikan kehadiran Dr. Zakir Naik memberikan ceramah ke Malaysia.

Apa yang jelas, setidak - tidaknya dengan kehadiran Dr. Zakir Naik ni, makin ramai orang yang dapat pemahaman lebih mendalam tentang Islam dan belajar mengenai satu tajuk yang baru, Perbezaan Agama.

Takde la kita jumud dengar ceramah yang sama diulang - ulang oleh penceramah yang ada didalam Malaysia. Bukan nak kata diorang tak bagus, tapi setidak - tidaknya, kita dapat pemahaman dari luar.

Tapi apa yang jelas, puak Pakatan Haprak tu memang mudah sangat melatah bila adanya orang luar datang ke Malaysia dan membuka mata rakyat mengenai kebenaran Agama Islam.

Nak pulak kalau dikalangan puak Pakatan Haprak tu sendiri. Terutamanya dikalangan puak DAPigs dan puak yang menyokong gerakan Liberalisasi dalam PKR seperti Si Tipah Koyak tu.

Bagi mereka, kehadiran Dr. Zakir Naik ni akan merencatkan perencanaan agenda subversif mereka untuk membuka ruang perbalahan dikalangan umat Islam di Malaysia ni sesama sendiri.

Maka sebab itu bila puak DAPigs, Hindraf dan pemimpin Liberalis PKR seperti Si Tipah Koyak ni bersuara membuat bantahan, mereka dari kalangan parti Kuali Si Mat Sabu tu tak bersuara.

Walaupun selama hari ini diorang mendabik dada kata diorang bawak pendekatan Islam yang lebih baik dari PAS dan UMNO, tapi apa yang mereka lakukan selama ini hanya sekadar menjaja Retorik Politik semata - mata.

Mengkala nak mengharapkan orang macam Si Tipah Koyak tu buat benda yang sama, menyebarkan syiar Islam kepada masyarakat, KIRIM SALAM je la. Mati hidup semula pun belum tentu diorang akan buat. Kalau suruh dia menipu dan meroyan tak tentu arah, boleh la!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping