Selasa, April 19, 2016

Heh! Nampak gayanya, dendam kesumat yang terpendam dikalangan keluarga Si Ketua Penipu tu terhadap Tun Mahathir masih lagi belum dapat dipadamkan sehingga ke hari ini.

Bahkan keperitan dan kedukaan yang mereka alami pada ketika Tun Mahathir mengambil tindakan memecat Si Ketua Penipu tu dari jawatan Timbalan Perdana Menteri masih segar diingatan.

Maka tak hairan la kenapa keseluruhan dari kalangan ahli keluarga Si Ketua Penipu tu tak berapa 'Berahi' nak menyertai gerakan deklarasi yang dikepalai oleh Tun Mahathir pada ketika ini.

Nak pulak bagi Si Nurul Izzah, anak sulung kepada Si Ketua Penipu tu sendiri yang ternyata masih dilihat terkenangkan penderitaan yang ditanggung oleh mereka sekeluarga pada tahun 1998.

Namun malangnya, kesedihan dan keperitan yang ditanggung oleh keluarga Si Ketua Penipu tu selama hari ini kian pudar apabila ada dikalangan pemimpin PKR tu sendiri yang mula TAKSUB dengan Tun Mahathir.

Jika sebelum ini, Nurul Izzah yang senada dengan ibunya, Wan Azizah menolak tindakan yang dibuat oleh Tun Mahathir yang menyerang Si Ketua Penipu dalam temubual bersama akhbat antarabangsa.

Terkesan dengan kenyataan yang dibuat oleh Tun Mahathir itu membuatkan Si Nurul Izzah ni bengkak dan membidas kenyataan yang telah dibuat dengan menganggap Tun Mahathir sebagai seorang 'Diktator'.

Terbaru, serangan yang dibuat oleh Si Nurul Izzah terhadap Tun Mahathir dapat dilihat dengan jelas apabila dia memuat-naikkan gambar kesan Reformasi dilaman Instagram miliknya.
Baca komen: abejat52 Hope PKR never be with Tun M .. we know who is him..
Bagi sesetengah pihak yang melihat posting tersebut dapat membuat kesimpulan, tindakan Si Nurul Izzah tu adalah untuk mengingatkan kezaliman yang pernah dilakukan oleh Tun Mahathir sewaktu dia menjadi Perdana Menteri.

Dalam erti kata lainnya, 'Perang' diantara keluarga Si Ketua Penipu tu dengan Tun Mahathir nampak gayanya masih berpanjangan dan kian berlarutan. Kini ianya memasuki satu fasa yang baru.

'Genjatan Senjata' diantara mereka hanya dapat dilakukan sekiranya Tun meminta maaf secara terbuka dan mengakui segala kesalahan yang telah dilakukan terhadap Si Ketua Penipu tu. Persoalannya, mahu ke Tun Mahathir memenuhi tuntutan mereka???
Categories: ,

4 ulasan:

  1. Alangkan baik pergaduhan itu di teruskan.... kedua dua pemimpin ini haprak dan agen pluralist yahudi.... teruskan smpi mati... malaysua aman

    BalasPadam
  2. ..ala anak pompuan aljub mmg la gitu.. busok mcm mana pun aljub masih jgk bapak dia.. u cannot choose your parents.. yg peleknya pentaksub2 aljub yg masih tak serik2 kena kelentong..

    BalasPadam
  3. Kaum keluarga anugerah tuhan ni memang pentingkan keluarga dulu, kemudian kroni. Bab agama dan bangsa memang dapat prioriti yg terakhir sekali.

    Aku rasa darah dema ni dah tercemar...

    BalasPadam
  4. Dua x lima = Dapig

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping