Rabu, April 20, 2016

Dengan baki simpanan yang dia ada didalam Tabung Haji yang berjumlah hampir RM 500 ribu tu, maka boleh la Si Rafizi ni buat belanja untuk menanggung perbelanjaan 4000 orang jemaah Haji ni.

Dikatakan bahawa mereka dikalangan 4000 orang jemaah tersebut merupakan mangsa tipu daya dan fitnah yang telah dilakukan oleh Si Rafizi terhadap Lembaga Tabung Haji sebelum ini.

Dek kerana terlalu terpengaruh dengan dakyah pembohongan yang dibuat oleh Si Rafizi terhadap institusi kewangan Islam itu menyebabkan 4000 orang jemaah hilang kelayakan mereka.
"Kesemua pencarum tersebut mengeluarkan caruman apabila Rafizi Ramli mengatakan bahawa Tabung Haji bakal bankrup," jelas Datuk Asraf Wajidi dalam Dewan Negara siang tadi.
Katanya, ke semua mereka hilang kelayakan tersebut setelah mengambil keputusan untuk mengeluarkan semua duit simpanan mereka dengan Tabung Haji selepas tuduhan yang dilakukan oleh Rafizi.

Rafizi dalam satu kenyataan sebelum ini membuat tuduhan terhadap Tabung Haji yang didakwa menyeleweng duit simpanan pencarum dan mengaitkan institusi kewangan Islam itu dengan skandal 1MDB.

Bahkan Setiausaha Agung PKR merangkap Ahli Parlimen Pondan, Eh! Silap. Ahli Parlimen Pandan itu juga turut membuat dakwaan kononnya Tabung Haji akan bankrap kerana cuba nak 'Bail Out' 1MDB.

Apa yang pasti, tindakan Si Rafizi membuat dakwaan dan tuduhan tersebut hanya merugikan mereka yang terpengaruh dengannya sehingga menyebabkan mereka hilang kelayakan untuk menunaikan Haji.

Maka, sebagai seorang yang mendabik dada mendakwa KONONnya dia seorang yang bertanggungjawab nak membongkarkan itu dan ini, maka adalah wajar untuk Si Rafizi tu ambik tindakan.

Si Rafizi tu perlu bertanggung sepenuhnya terhadap 4000 orang jemaah yang dah terpengaruh dengan pembohongan dia sebelum ini dan menanggung perbelanjaan mereka untuk pergi menunaikan Haji. Jangan dia setakat pandai MENIPU je kerjanya!!!
Categories: ,

6 ulasan:

  1. dah sah menipu&memfitnah...tabung haji hanya sekadar berdiam diri jer ke?...hanya sekadar bertanya....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aku rasa salah Najib.

      Padam
    2. Semua salah Najib? Emak Kau sembelit pun salahkan Najib. TH tu kena fitnah. Kadang2 malas nak ambil tindakkan. Dah muak, biar Allah balas keegoannya dan fitnahnya.

      Padam
    3. Kenapa kau bodoh lembu salahkan Najib. Kenapa tak salahkan Rafizi yg buat fitnah. Dasar kau pondan sama geng dgn Rafizi.

      Padam
  2. Kenapa kata Rafizi uat fitnah......????
    Fitnahkah TH beli tanah TRIX bernilai rm700 Juta
    guna duit pende;posit............???????
    Fitnahkah TH terpaksa jual assetnya di UK untuk bayar
    dividen pendeposit............????

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yob TH tu ada 3 anak syarikat yg besaq2 Rafizi pun lol juga.

      Padam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping