Selasa, April 12, 2016

Hahaha!!! Sawan apa yang dah menyerang puak DAPigs ni? Takkan diorang pun dah berjangkit dengan penyakit yang sedang dialami oleh Si Guan Eng tu sampai tahap semua jadi 'Sawan' belaka?

Hanya semata - mata kerana 'Tajuk Ceramah' je diorang boleh jadi hilang akal tak tentu arah dan mula membuat dakwaan yang bukan - bukan. Itu ke bukti puak DAPigs ni 'Matang' dalam pemikiran?

Kot selama hari ini pun, bukan ke diorang jugak yang dok melaung - laungkan slogan 'Kebebasan Bersuara' demi untuk memenuhi kehendak 'Hak Asasi Manusia' dan sebagainya?

Jadi, kenapa pulak diorang boleh menggelupor biawak bila dengar tajuk ceramah Dr. Zakir Naik yang membicarakan soal persamaan diantara Islam dan Hinduisme? Kenapa diorang takut sangat?

Cuba korang bayangkan. Punya la puak DAPigs ni takut dengar tajuk, sampai tahap ada pemimpin diorang sanggup memalukan diri sendiri dan menggelarkan Dr. Zakir Naik tu 'Satan'.
"Ayuh kita halau 'Syaitan' Zakir Naik keluar dari negara ini. Pendakwah, Syaitan Zakir Naik berada di dalam negara ini atas jemputan kerajaan negeri Terengganu," tulis Ramasamy di status Facebook miliknya.
Yang peliknya, takde pulak orang nak kata kenyataan Si Ramasamy ni sebagai satu bahan hasutan dan menyemai kebencian terhadap Islam? Kenapa masing - masing hanya diamkan diri belaka?

Mana perginya pemimpin yang mengaku kata diorang lebih Islam dari PAS tu? Apa pendirian Parti Kuali pimpinan Si Mat Sabu tu dalam isu ni? Kenapa sekarang diorang 'Kecut Buah Kerandut'?

Dan bagaimana pulak dengan pemimpin beragama Islam dalam PKR? Tak berani ke diorang nak menghentam pemimpin DAPigs yang biadap seperti Si Ramasamy ni secara terbuka?

Budak Melayu Islam yang dibangga - banggakan DAPigs tu nak kata apa? Takkan kewujudan diorang hanya setakat jadi penghias Roketkini demi untuk melariskan jualan je semata - mata?

Mana hilangnya Rara ataupun Dyana? Kenapa diorang tak berani bersuara bila pemimpin DAPigs ni bertindak biadap menghina seorang penceramah Islam secara terang - terangan? Kalau setakat jadi Penjilat Bontot DAPigs je, baik tak payah! Buat mengabihkan masa je!!!


Dr. Zakir Naik vs RealitiIsunya bukan Dr. Zakir Naik tu nak mengampu Kerajaan Barisan Nasional. Isunya bukan dia nak aibkan budak tu. Tapi isunya, dia nak jelaskan realiti kepada anak muda bahawa dunia ni luas lagi.Baru belajar kat Universiti ambik jurusan Perubatan, jangan berlagak tak tentu arah kata dia mampu cipta penawar untuk penyakit kanser. Belajar tu bagi habis dulu, lepas tu pergi ke orang, sambung lagi belajar. Jangan suka sangat nak memalukan diri sendiri depan orang ramai!!!
Posted by Semut Hitam on Monday, 11 April 2016
Categories: ,

5 ulasan:

  1. Betul tu Semut Hitam...kalau sudah didalam jiwa nurani tersemak dengan kebencian syurga di depan mata dikatakan neraka. Semoga Allah selamatkan seluruh ummat Islam di negara ku yang tercinta ini.

    BalasPadam
  2. dah cakap lama dah yang korang yang mengaji kat ipta tu di sponsor 90% takkan perlukan seorang dari luar cenggini bagitau baru nak percaya.. alahai dr (to be) peanut dan kengkawan.. ko kuar dari ipta tu dan meh masuk MSU tengok atau mana mana ipts lain yang offer medicine.. then baru ko nak rasa bersyukur kot !!

    BalasPadam
  3. Ini Dr.memang ada kelas punya oranglah. Semua orang pun ada takut sama dialah. Hindu ada, Kristian pun ada dan ada Islam juga ada takut pada dialah. Sama-sama Islam pun ada takutkah?

    BalasPadam
  4. mana pmimpin pan yg dkwa mereka parti islam rahmatan lil alamin....ulama trkenal kena kutuk oleh dap pun senyap je...jaga kpntingan politik ke?

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping