Ahad, April 03, 2016

Heh! Herankan? Kenapa pulak dua beranak dari Parti Keluarga Rosak ni memilih untuk tidak memberikan ucapan sepentas dengan Tun Dr. Mahathir dalam perhimpunan yang dianjurkan semalam?

Sebaliknya, dari laporan yang disebarkan semalam, dua beranak tu memilih untuk berdiri dipentas yang berbeza dengan Mantan Perdana Menteri Malaysia tu walaupun mereka hadir dalam program yang sama.

Jika sebelum ini, ketidak-hadiran Wan Azizah sewaktu sesi menanda-tangani deklarasi juga mencetuskan tanda tanya dikalangan penyokong Parti Keluarga Rosak tu secara terang - terangan.

Bahkan tuntutan yang dibuat oleh Wan Azizah secara terbuka selepas deklarasi itu ditandatangani juga turut menjadi bahan persoalan dan pertikaian dikalangan pemimpin PKR tu sendiri.

Bagi Wan Azizah, 'Reformasi' yang dituntut oleh Pakatan Haprak tu bukan sahaja mahu menukar Perdana Menteri. Tetapi keseluruhan pentadbiran Barisan Nasional yang memerintah sekarang.
Malah, Wan Azizah juga turut menyatakan bahawa agenda 'Pembebasan Anwar' adalah perjuangan dasar yang dipertahankan oleh Pakatan Haprak dan ia tidak boleh diabaikan begitu sahaja.

Ianya jelas bertentangan dengan kehendak dan kemahuan Tun Mahathir yang tetap bertegas hanya sekadar mahu Perdana Menteri, YAB Datuk Seri Najib berundur dari jawatan tersebut.

Penentangan diantara mereka juga jelas kelihatan apabila kelibat Wan Azizah dan Nurul Izzah tidak dilihat sewaktu dua program yang dianjurkan oleh puak Pakatan Haprak tu baru - baru ini.


Maka, adalah satu persoalan yang wajar diajukan apabila kelibat Wan Azizah dan anak sulung kepada Si Ketua Penipu itu dilihat tidak sepentas dengan Tun Mahathir dalam perhimpunan semalam.

Dari satu sudut, nampak sangat macam dua beranak tu benar - benar JIJIK dengan Tun Mahathir yang tetap enggan memperjuangkan 'Pembebasan' Si Ketua Penipu tu sampai nak berdiri satu pentas dengan Mantan Perdana Menteri tu pun diorang tak nak!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Lakonan peringkat tertinggi.. #kipidap

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping