Khamis, April 14, 2016

Haduyai!!! Memang tipikal sungguh pemikiran puak - puak Pakatan Haprak ni. Jenis manusia yang takde sifat tanggungjawab sungguh. Dari pemimpin atasan sampai la ke Macai Bawahan.

Semuanya sama je perangai Haramjadahnya. Bila dah buat, tak nak mengaku pulak. Lepas tu, mula la buat tuduhan dan dakwaan terhadap orang lain demi nak menutup kemaluan sendiri.

Dek kerana meroyan sangat sebab ada dikalangan pemimpin mereka tidak diberi kebenaran untuk masuk ke Negeri Sarawak membuatkan ada dikalangan ahli PKR ni mula hilang akal tak tentu arah.

Punya la diorang ni sakit hati sampai tahap ada yang sanggup 'mencarut - carut' dalam laman media sosial memaki hamun terhadap tindakan yang diambil oleh Kerajaan Negeri Sarawak.

Yang herannya, kenapa pulak diorang nak beria - ia meroyan tak tentu arah bila pihak Kerajaan Negeri Sarawak ambik tindakan sedemikian sampai ada yang hilang akal dibuatnya?

Bukan ke selama hari ini, puak Pakatan Haprak tu jugak yang dok sibuk membuat tuntutan untuk memberi kuasa autonomi sepenuhnya kepada rakyat di Negeri Sarawak? Jadi, kenapa sekarang diorang nak marah?

Hanya semata - mata pihak Kerajaan Negeri Sarawak tu mempraktikkan kuasa autonomi mereka dan cuba sedaya upaya untuk memelihara rakyat dari anasir - anasir songsang, pun diorang tak boleh terima?

Apa yang jelas, tindakan yang dilakukan oleh pihak Kerajaan Negeri Sarawak tu adalah demi untuk menjaga kebajikan dan keharmonian serta kemakmuran penduduk di Negeri tu sendiri.

Maka sebab itu Kerajaan Negeri Sarawak bertindak menghalang beberapa individu dari memasuki Negeri tersebut supaya pemikiran rakyatnya tidak dijajah dengan dakyah pembohongan Songsang yang diamalkan oleh puak Pakatan Haprak tu!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Spesis bebal xle diajar nk wat cmne

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping