Isnin, April 18, 2016

Heh! Adakah ini lakonan Wayang Kuntau terbaru dari Si Tokong DAPigs tu bagi mengelakkan diri dia dari dimalukan diatas pentas debat yang sebelum ini telah dijadualkan oleh pihak media?

Dalam satu kenyataan yang dibuat hari ini, Si Tokong DAPigs tu kata dia kecewa dengan desakan yang telah dibuat oleh pihak berkuasa supaya membatalkan debat diantara dia dan Datuk Rahman Dahlan.

Debat yang sepatutnya diadakan pada minggu ini telah dibatalkan atas arahan dari pihak berkuasa yang menggunakan alasan kononnya ia akan mengganggu siasatan yang sedang dijalankan.

Guan Eng dalam kenyataan yang dikeluarkan sebaliknya menuduh desakan dan arahan tersebut sebagai satu taktik yang digunakan oleh Datuk Rahman Dahlan untuk melarikan diri.

Walaubagaimana pun, desakan yang dibuat itu bukannya atas arahan Datuk Rahman Dahlan. Sebaliknya arahan tersebut dikeluarkan oleh pihak berkuasa, terutama sekali dari pihak SPRM.

Melalui beberapa pendedahan yang dibuat sebelum ini, katanya puak DAPigs tu sedang menggunakan 'Orang Dalam' untuk menghapuskan fail kes berhubung pembelian rumah banglow milik Si Guan Eng tu.

Malah arahan pihak SPRM yang melarang mana - mana pihak agar tidak mengeluarkan kenyataan mengenai skandal rumah banglow mewah yang dibeli dibawah harga pasaran itu juga menimbulkan seribu tanda tanya.

Maka tak heran la sekiranya kenyataan yang dibuat oleh Si Tokong DAPigs tu hanya sekadar RETORIK semata - mata. Jika benar Si Tokong DAPigs tu rasa dia berada dipihak yang benar, maka dia tak perlu takut nak berhadap dengan kes tu didalam mahkamah!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. cina ni cerdik...bila dilayan jadi prejudis. bawa kemahkamah dah tak bolih pakai. jangan gelojoh sangat.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping