Rabu, Mei 04, 2016

Hebat didikan yang diberikan oleh DAPigs ni. Diorang ni bukan sahaja mendidik ahlinya menjadi golongan Chauvanist. Tapi dalam masa yang sama turut mendidik generasi yang BIADAP.

Perkara itu kita dapat lihat dengan jelas apabila ada dikalangan ahli muda DAPigs ni yang berkelakuan kurang ajar terhadap sebilangan orang tua yang menegur tindak-tanduk mereka.

Itu dengan orang luar. Ada jugak yang sanggup melangkaui batasan dan bersikap biadap terhadap keluarga mereka sendiri. Sebagai contoh, calon yang mewakili DAPigs di kerusi Batu Kitang.

Jika sebelum ini, kita dah baca mengenai luahan hati seorang Nenek yang kecewa dengan keputusan yang telah dibuat cucunya yang sanggup menjadi 'Barua Penjilat Bontot' kepada DAPigs.


Dek kerana didikan songsang yang diberikan oleh DAPigs, cucu kepada Nenek tua tu tadi lansung tidak menghormati pandangan yang telah diberikan dan menganggap solah - olah Nenek tu tak wujud.

Dalam kenyataan balas yang diberikan oleh calon DAPigs Batu Kitang tu hari ini, dia mendakwa yang dia masih lagi mendapat sokongan dari keluarga serta Neneknya yang beragama Kristian.
“Saya masih mendapat restu daripada keluarga terutama daripada nenek saya yang beragama Kristian yang berketurunan Dayak,” tulisnya dalam Facebooknya hari ini.
“Minta maaf, ini pilihan saya dan ini untuk rakyat. Saya masih mempunyai nenek saya yang beragama Kristian yang selalu menyokong cucunya yang beragama Islam ini,” katanya lagi.
Wow! Nampak gayanya, bukan sahaja DAPigs ni mengajar anak didikan mereka untuk bersikap BIADAP dengan orang tua. Tapi mereka juga mengajar anak muda ni bersikap Rasis!

Itu menunjukkan bahawa DAPigs ni bukan sahaja menjadikan golongan orang muda dari kalangan Melayu serta Islam ni sebagai Barua mereka. Tapi DAPigs juga turut mendidik mereka ini menjadi golongan generasi muda yang BIADAP dan Kurang Ajar!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping