Khamis, Mei 26, 2016

Mak ai!!! Lain macam betul bebalnya Si Mahfuz Bean ni. Adakah dia sedang cuba untuk buat lawak bertaraf antarabangsa dengan membuat kenyataan seperti yang telah disiarkan hari ini?

Jika dilihat dari satu sudut, kenyataan yang dibuat oleh Si Mahfuz Bean ni jelas bertentangan dengan pendirian PAS berhubung isu calon bagi Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Kangsar dan Sungai Besar.

PAS sebelum ini secara terang - terangan menyatakan bahawa mereka tetap akan bertanding bagi kedua - dua Pilihan Raya tersebut walaupun ianya ditentang hebat oleh puak Pakatan Haprak tu.

Namun berlainan pula dengan pendirian yang diberikan oleh Si Mahfuz Bean ni. Dia kelihatan tak ambik kisah dan mempedulikan keputusan yang dibuat oleh pucuk pimpinan partinya sendiri.

Kata Si Mahfuz Bean, dia tak kisah sekiranya puak Pakatan Haprak tu nak bertanding bagi Pilihan Raya Kecil di Kuala Kangsar atau pun di Sungai Besar. Dia katanya 'Terbuka' dengan perkara tersebut.
"Semua orang mempunyai pendirian masing-masing, terpulang kepada pengundi untuk memilih mana calon pilihan mereka," katanya ketika ditemui media, hari ini.
Kenyataan Si Mahfuz Bean tu dibuat bagi mengulas kenyataan yang telah dikeluarkan oleh Tony Puaka bagi mewakili DAPigs Selangor yang menyatakan sokongan mereka kepada PAN.

Namun secara tak lansung, kenyataan yang dibuat oleh Si Mahfuz Bean tu memberi gambaran seolah - olah dia lebih menyokong puak Pakatan Haprak tu dari pendirian partinya sendiri.

Maka tak salah la kalau kita kata Si Mahfuz Bean ni memang tak layak untuk dianggap sebagai seorang pemimpin kerana sifatnya yang suka bermuka - muka dan tidak bermaruah.

Tapi, tak salah ke Si Mahfuz Bean tu jugak. Mungkin dia pun tak, kalau dia keluar dari PAS, sudah pasti dia tidak ada penyokong dan belum tentu lagi dia akan dapat kedudukan sebaik sekarang. Jadi, terpaksa la dia jadi MUNAFIK dan terus kekal dalam PAS!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping