Jumaat, Januari 27, 2017

Heh! Hujan takde, ribut takde, tau - tau ada pulak yang datang mintak maaf ye? Macam - macam dunia hari ini. Nak pulak dalam dunia Caca Marba puak Pakatan Haprak ni. Dah kemaruk sangat dah gayanya.

Punya la diorang ni 'Ghairah' sangat nak menjadikan Si Ketua Penipu a.k.a Peliwat tu sebagai Perdana Menteri sampai sanggup diorang hantar wakil untuk mendesak Si Saiful ni mohon pengampunan DiRaja?

Perkara itu didedahkan oleh Saiful Azlan Bukhari dalam satu kenyataan melalui laman Facebook peribadinya semalam dan ianya mula menjadi viral dilaman media sosial, termasuk dalam aplikasi Whatsapp.

Antara lain, Saiful Azlan tu mendakwa, beberapa hari yang lalu dia telah didatangi oleh seorang 'Kenalan Rapat' kepada Si Ketua Penipu tu dan membuat permohonan maaf kepadanya secara peribadi.

Malah Si Saiful tu juga mendakwa kononnya 'Kenalan Rapat' itu ingin menyampaikan hajat bagi pihak keluarga Si Ketua Penipu itu agar dia membuat permohonan Pengampunan DiRaja dari Yang DiPertuan Agong.
"Kata beliau, Yang di-Pertuan Agong boleh berikan pengampunan menurut Perkara 42 Perlembagaan Persekutuan. Beliau mohon saya maafkan Anwar. Katanya Anwar pun telah menjalani hukuman selama 2 tahun, mungkin beliau sudah insaf.
"Dan jika saya yang mohon pengampunan ini bagi pihak Anwar, bunyinya aneh, tapi impak dan merit nya ada, kerana saya selaku pengadu dalam kes tersebut, ada locus standi," katanya dalam kenyataan tersebut.
Namun, jelas Saiful, dia sendiri tidak pasti sama ada 'Kenalan Rapat' itu benar - benar ikhlas mewakili pihak keluarga Si Ketua Penipu tu datang membuat permohonan tersebut daripada dirinya.

Dan dalam masa yang sama, Si Saiful tu juga tidak menyebut nama 'Kenalan Rapat' kepada Si Ketua Penipu itu dan meminta maaf kerana tidak mahu menyiarkannya dalam status yang telah dimuat naikkan.

Ekoran tindakan Saiful cuba merahsiakan nama 'Kenalan Rapat' itu membuatkan beberapa pihak mula menyebarkan spekulasi dan beranggapan kemungkinan besar Si Rafizi tu juga turut terlibat.

Kata mereka, kemungkinan itu wujud memandangkan Si Rafizi tu sebelum ini beria - ia mengatur langkah untuk membebaskan Si Ketua Penipu tu dari penjara. Bak kata Si Ketua Penipu tu, "At All Cost".

Nak pulak bila Si Rafizi tu dilihat agak rapat dengan keluarga Si Ketua Penipu tu sehingga pernah dianggap oleh Wan Azizah selaku Presiden PKR sebagai 'Anak Angkat' dia sendiri sebelum ini.

Lagi pun, mengenali Si Rafizi tu membuatkan kita sendiri terfikir bahawa ianya tidak mustahil kerana Si Rafizi tu memang sanggup buat apa saja. Demi nak memenuhi agenda Politik Peribadi dia sendiri, tabur fitnah terhadap pemimpin parti dia pun dia boleh buat!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Kalau maafkan Raja Liwat, boleh dapat jawatan2 tinggi dlm PKR ke? Tgk pemimpin2 pkr skrg pun mcm ramai bekas kena liwat.

    BalasPadam
  2. Si lembik Saiful pondan Melayu boleh di anugerah Pingat Gagah Berani sebab rela menyewa lubangnya utk survival politik UMNO.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping