Isnin, Mei 02, 2016

Hahaha!!! Nampak gayanya, ke-EGO-an Si Nurul Izzah ni memang tak boleh bawak dia ke mana - mana. Akibat ke-SOMBONG-an dan ke-ANGKUH-an yang ditonjolkan hanya merugikan.

Itulah bahananya bila suka sangat hentam orang tak tentu arah. Mungkin Si Nurul Izzah ni kena belajar bab khifarah atau pun baca buku mengenai Hukum Karma. Hari ni dia hentam orang, esok boleh jadi sebaliknya.

Bukan ke sebelum ini Ketua Menteri Sarawak dah keluarkan arahan, kalau Si Nurul Izzah tu nak jejakkan kaki dia di Negeri tersebut, dia kena tulis surat dulu. Kenapa itu pun payah dia nak buat?

Apa SOMBONG sangat ke Si Nurul Izzah ni nak sampai dia tak boleh nak memenuhi sebarang kehendak yang telah dikeluarkan oleh pihak Kerajaan Negeri Sarawak? Bukan susah sangat pun.

Tulis surat je. Buat permohonan nak masuk ke Negeri Sarawak. Takkan itu pun Si Nurul Izzah tu tak boleh nak buat? Apa gunanya dia nak meroyan sekarang bila benda semudah itu pun dia tak mampu nak lakukan?

Tambah memalukan ialah apabila Wan Azizah, ibu kepada Si Nurul Izzah ni telah diberikan kebenaran oleh pihak Kerajaan Negeri Sarawak untuk memasuki Negeri tersebut secara terhad.

Itu pun kira beruntung juga la diorang bagi Si Wan Azizah tu diberi kebenaran sedemikian. Kalau diikutkan, tak payah bagi dia masuk pun tak pe. Bukannya dia boleh beri sebarang faedah pun.

Bak kata orang, Si Wan Azizah ni ada pun tak guna, takde lagi baik. Sedangkan dalam Pakatan Haprak tu sendiri pun, kewujudan dia sebagai pemimpin utama pun sudah tidak diendahkan.

Jadi, apa gunanya Si Wan Azizah tu nak menjejakkan kaki dia di Negeri Sarawak, apatah lagi rakyat nak kena ikut apa yang dia cakap sedangkan dikalangan puak Pakatan Haprak tu pun buat tak layan je ke dia macam Tunggul Kayu!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. blh ke kak wan ceramah.

    BalasPadam
  2. Nurul ada kes menipu kalah di mahkamah..
    org serawak tak minat dengar ceramah si penipu...ada paham...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping