Khamis, Mei 05, 2016

Haduhai!!! Memang pelik betul dengan perangai Haramjadah puak Pakatan Haprak ni. Sibuk betul diorang nak mempertikaikan pilihan yang dibuat oleh Mantan Menteri Besar Selangor tu.

Jika sebelum ini, diorang juga yang beria - ia nak tendang dia keluar dari PKR. Dah sekarang, diorang pulak yang dok sibuk tak tentu arah nak mempertikaikan pilihan yang dia buat.

Salah ke kalau dia masuk PAS sekali pun? Bukan ke sekarang ni dia jadi ADUN dan Ahli Parlimen Bebas? Yang puak Pakatan Haprak tu masih nak pertikaikan sama ada dia masuk PAS atau tidak kenapa?

Tak ke itu menunjukkan yang puak Pakatan Haprak tu dah mula Takut dengan Bayang - Bayang diorang sendiri sehinggakan kelibat Mantan Menteri Besar Selangor tu sentiasa diperhatikan.

Lantak dia la kalau dia nak masuk PAS atau nak tolong berkempen untuk parti tu sekali pun. Ada yang sibuk sangat nak meroyan macam orang hilang akal tu kenapa? Dah serupa macam orang bercerai tapi Gila Talak pulak dah gayanya. Memang tak tau malu lansung!!!
KUCHING: PAS menepis khabar angin kononnya bekas Menteri Besar Selangor, Tan Sri Khalid Ibrahim menyertai parti Islam itu, susulan tindakannya berkempen untuk calon parti terbabit.
Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang berkata, beliau belum menerima sebarang permohonan daripada Khalid yang telah dipecat PKR, ekoran isu Menteri Besar Selangor yang berlarutan selama setahun.
“Beliau adalah ahli Parlimen bebas. Beliau ada hak untuk menyokong mana-mana parti yang bertanding pada pilihan raya ini,” katanya dalam satu sidang media lewat malam tadi.
Khalid yang juga Ahli Parlimen Bandar Tun Razak mengejutkan ramai, apabila beliau dilihat berkempen bersama calon PAS DUN Samalaju, Zharudin Narudin di Bintulu, menjelang Pilihan Raya Negeri (PRN) Sarawak ke-11 Sabtu ini.
Ini bukan kali pertama Khalid menyertai program PAS. Beliau pernah menghadiri Muktamar PAS ke-61 yang berlangsung di Kuala Selangor tahun lalu.
Khabar angin berhubung penyertaannya dalam PAS bertiup kencang sejak itu, namun tiada pengumuman rasmi dibuat berhubung perkara itu.
Categories: ,

1 ulasan:

  1. org yg jdi mngsa permainan politik yg tamak kuasa.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping