Selasa, Mei 24, 2016

Heh! Nampak gayanya, cubaan puak PKR untuk memutar - belitkan isi kandungan surat dari Sungai Buloh Hq yang didedahkan sebelum ini telah menghadapi ke-GAGAL-an sama sekali.

Jika sebelum ini, ada juga dikalangan pemimpin PKR tu cuba nak 'Menegakkan Benang Yang Basah' apabila Si Ketua Penipu tu dilihat tetap kekal menolak kerjasama dengan Tun Mahathir.

Alasan yang diberikan, isi kandungan surat dari Sungai Buloh Hq itu hanya sekadar memberi peringatan kepada pemimpin PKR, bukannya arahan supaya tidak menyokong Tun Mahathir.

Walaubagaimana pun, alasan yang diberikan oleh pemimpin PKR itu boleh juga dianggap sebagai satu Penghinaan yang cukup besar terhadap Tun Mahathir yang dianggap sama seperti 'Binatang'.
"Beliau (Anwar) tidak katakan berhenti sekarang. Tidak. Beliau suruh kita berhati-hati sebab kita tahu yang kita sedang berurusan ini adalah 'season-player' dan 'political-animal' yang telah memerintah dengan lama," katanya
Namun alasan yang diberikan pemimpin PKR itu ternyata terlalu BODOH dan ianya seolah - olah dinafikan sendiri oleh Si Ketua Penipu tu dalam satu kenyataan yang dikeluarkan semalam.
Dalam erti kata lainnya, Si Ketua Penipu tu memberikan signal yang cukup jelas agar pemimpin dikalangan puak PKR tu tidak memberi sokongan sepenuhnya kepada Tun Mahathir.

Sebaliknya, Si Ketua Penipu tu hanya sekadar mahu mereka mempergunakan pengaruh Tun Mahathir untuk menumbangkan Barisan Nasional. Bukan sekadar mengisi agenda perjuangan peribadi Tun Mahathir.

Maka sekarang, semuanya sudah jelas bahawa Mantan Perdana Menteri Malaysia itu hanya dijadikan Boneka yang dipergunakan bagi memenuhi ke-Ghairah-an puak Pakatan Haprak tu semata - mata. Bukannya diorang berkongsi agenda yang sama dengan Tun Mahathir!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Kata ketua penipu jadi menipu jer kereje nya...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping