Jumaat, Jun 03, 2016

Wah! Kali ni, kenyataan yang dibuat oleh Pengarah Komunikasi parti KUALI yang dipimpin oleh Si Mat Sabu tu memang masuk akal dan boleh diterima. Memang cukup logik apa yang dinyatakan.

Kenyataan yang boleh kita terima ialah apabila Si Khalid Samad tu membuat dakwaan, undi dikalangan umat Islam dikawasan Parlimen Sungai Besar tu nanti tidak semuanya akan pergi kepada PAS.

Kalau difikirkan dari satu sudut, memang betul pun. Memang tak semuanya akan pergi kepada PAS semata - mata. Tapi kebanyakkannya akan pergi juga kepada calon Barisan Nasional.

Cuma dalam kenyataan yang sama, Si Khalid Samad tu masih lagi memperlihatkan seolah - olah dia tak sedar diri dan tidak boleh menerima kenyataan bahawa parti KUALI Si Mat Sabu tu takde sambutan.
“Sebab itu, kita letakkan calon supaya beri satu alternatif yang lebih baik dan meyakinkan kepada pengundi kerana kami melihat undi Melayu belum tentu kekal pada BN.
“Kita juga yakin undi Melayu takkan pergi kepada Pas kerana mereka juga seperti BN, sebaliknya undi berkenaan pergi kepada Amanah atau Pakatan Harapan,” katanya.
Mungkin Si Khalid Samad ni dah banyak sangat bercakap menongkat ke langit dan lupa bahawa dia dah terjatuh dalam lobang gaung yang sangat dalam bila dia bertindak menjadi Pengkhianat.

Maka sebab itu Si Khalid Samad tu anggap parti KUALI yang dipimpin oleh Si Mat Sabu tu akan mendapat undian dan sokongan dari kalangan pengundi Melayu dikawasan Parlimen Sungai Besar tu.

Jelas, dari kenyataan yang dibuat oleh Si Khalid Samad ni membuktikan bahawa dia tidak berpijak dibumi yang nyata. Hakikatnya, parti KUALI Si Mat Sabu tu tak mendapat sambutan.

Sehingga ke hari ini, parti KUALI pimpinan Si Mat Sabu tu masih GAGAL untuk mencapai sasaran yang telah dibuat dengan menerima kemasukan ahli seramai 100 ribu orang dalam tempoh tiga bulan.

Dan kebanyakkan ahli dikalangan parti KUALI pimpinan Si Mat Sabu tu hanya terdiri dari kalangan mereka yang kecewa dari PAS dan PKR sebab tak diberi peluang untuk jadi pemimpin.

Maka, tak payah la Si Khalid Samad tu sibuk nak mendabik dada dan mendakwa mereka mampu untuk mempengaruhi undi dari kalangan orang Melayu sedangkan hakikatnya semua orang tahu bahawa pemimpin parti KUALI tu hanya sekadar BARUA DAPigs je!!!
Categories:

3 ulasan:

  1. Undi PAN = undi DAP...Berdosa menyokong kafir harbi.

    BalasPadam
  2. Undi PAN = undi DAP...Berdosa menyokong kafir harbi.

    BalasPadam
  3. khalid ni cakap merapu la...tak sedar diri lgi yg partinya takde sokongan...hrp dap di belakang je..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping