Sabtu, Julai 02, 2016

Heh! Nampak gayanya, puak DAPigs ni dalam masa yang sama cuba nak menyindir resmi yang biasanya dilakukan oleh PKR suatu ketika dahulu dengan mengadakan demonstrasi jalan raya.

Kalau kita imbas kembali, PKR mula tertubh selepas puak Haramjadah tu mengadakan demonstrasi jalanan sebaik sahaja Si Ketua Penipu tu dilucutkan jawatan dan dihadapkan ke mahkamah.

Tapi lain pulak dengan DAPigs yang menganggap parti mereka dapat banyak sokongan dari orang awam. Maka sebab itu DAPigs kata mereka tak perlu buat demonstrasi jalanan seperti PKR.

Kenyataan mengenai perkara itu dibuat oleh Guan Eng di Ibupejabat DAPigs Pusat sebaik sahaja dia dibebaskan dengan ikat jamin selepas didakwa terlibat dengan kes rasuah baru - baru ini.
“Saya nampak wanita Melayu berpelukan dan menangis. Saya nampak lelaki Melayu berkopiah berpelukan dan menangis. Tak pernah saya saksikan sesuatu seperti ini. Kita tak anjurkan perhimpunan itu. Mereka datang atas kehendak sendiri kerana mereka tahu kerajaan negeri ini kerajaan yang bersih. Mereka tahu bagaimana rasanya hidup ditadbir kerajaan bersih.
“Jadi, walaupun kami tak panggil mana-mana orang untuk turun ke jalanraya dan menunjuk perasaan, jangan pandang rendah kespontanan orang awam,” kata Guan Eng di ibu pejabat DAP Pusat hari ini.
Jelas, kenyataan Si Guan Eng tu disifatkan sebagai satu usaha nak menunjukkan KONONnya dia ramai pengikut dan penyokong dari pelbagai lapisan masyarakat termasuk dikalangan umat Islam.

Guan Eng dalam pada masa yang sama menyatakan bahawa pihak DAPigs hanya akan mengadakan siri jelajah ke seluruh Malaysia dan bukannya dengan mengadakan demontsrasi jalanan.

Walhal semua orang pun tau, jika DAPigs rancang nak buat demonstrasi jalanan sekali pun, sudah pasti ianya tidak akan mendapat sambutan dari kalangan rakyat Malaysia. Jauh sekali penyokong Pakatan.

Selama hari ini, ramai yang datang menjayakan demonstrasi jalanan anjuran Pakatan Haprak tu hanya terdiri dari kalangan penyokong PAS. Bukannya penyokong DAPigs. Maka sebab itu Si Guan Eng tak nak buat demonstrasi jalanan untuk tutup kemaluan dirinya sendiri!!!
Categories: , ,

7 ulasan:

  1. Kerajaan bersih tail busuk kau lah lge..nak tipu puak2 babi kau boleh lah..boleh pergi jahanam lah..

    BalasPadam
  2. Rasuah tetap rasuah..kami rakyat biasa tahu definisi rasuah..wa tatak bolohle tokong...lu kasi lu punya parti kotor...aiya..kasi tulun la

    BalasPadam
  3. golongan yg juara menipu, memfitnah, cakap putar belit, rasuah adalah puak2 kafir harbi DAP PKR... melayu bodoh je yg masih tak sedar diri terhegeh2 nak jadi penjilat lobang taik si kafirun ni...

    BalasPadam
  4. Orang Melayu menangis dan berpeluk kerana terlalu bahagia ko nak kena masuk la, gone eng! Jangan syiok sendiri perasan orang Melayu ni semuanya bodoh2 macam PAN DAN PKR!

    BalasPadam
  5. Penerima dedak je yg berpelokan dan menangis...itu pun berapa kerat, LGE tak payah la nak kelentong.

    BalasPadam
  6. Yoyo satu masa dulu menguasai Selangor (dapat sokongan semua bangsa) namun resume itu tidak dapat membantu Yoyo apabila terbeli banglo terlajak murah.

    BalasPadam
  7. puak makan dedak dap je yg sedih...org islam lain x rasa apa pun..klu dah salah tunggu je la hukumannya.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping