Jumaat, Ogos 05, 2016

Heh! Inilah tanda - tanda akhir zaman apabila golongan yang mengamalkan seksual songsang ni semakin bercambah diserata dunia dan mula menjadi ancaman kepada masyarakat.

Kalau di Indonesia, umat Islam serta pemimpin pelbagai agama mengecam tindakan golongan LGBT ni dari berleluasa dan mendakwa ianya menyebabkan keruntuhan moral rakyat.

Atas sebab itu, gabungan diantara mereka membuat tuntutan di mahkamah agar mengharamkan gerakan LGBT ini dari terus menular dan terus merosakkan akidah masyarakat.
JAKARTA - Mahkamah Perlembagaan Indonesia pertimbang untuk menjadikan seks sesama jenis sebagai jenayah, apabila aktivis Islam yang mendesak perubahan Khamis lalu mendakwa golongan homoseksual penyebab kelunturan moral di negara majoriti Islam itu.
Langkah tersebut menyusuli tekanan terhadap golongan homoseksual di Indonesia sejak awal tahun ini, apabila menteri dan pemimpin agama mengecam homoseksualiti dan laman sesawang LGBT disekat.
Mahkamah sedang mendengar semakan kehakiman yang difailkan oleh kumpulan aktivis Islam, Aliansi Cinta Keluarga, yang mahu meminda kanun jenayah supaya melarang seks sesama jenis.
“Kami nampak kelunturan moral yang sedang berlaku. Langkah ini diambil kerana kami mencintai negara kami, kita perlu lakukan sesuatu sementara masih ada peluang," kata Rita Hendrawaty Soebagio, pengerusi perikatan itu, kepada AFP.
IRONIKnya di Malaysia, golongan LGBT ini diangkat menjadi ketua pejuang masyarakat dan ramai pengikutnya rela menjadi hamba abdi kepada golongan sedemikian tanpa segan silu.

Mereka berjuang dengan menggunakan alasan ianya merupakan 'Kebebasan Hak Asasi Manusia' yang perlu dipelihara dan mendesak agar Kerajaan tidak prejudis terhadap mereka.

Dan sekiranya ada dikalangan mereka yang didakwa, dikecam dan menerima ancaman, maka sudah pasti golongan ini akan menuduh pihak Kerajaan menggunakan tekanan Politik.

Demikian betapa dangkalnya minda masyarakat akibat momokkan Politik Songsang yang dibawa oleh sesetengah pihak. Tambah malang, golongan ini disokong oleh Pakatan Haprak tu.

Maka ianya sudah jelas bahawa fahaman 'Liberal' yang dibawa oleh puak Pakatan Haprak tu bukan sahaja akan menjahanamkan Negara sekiranya mereka berkuasa kelak. Bahkan mereka juga akan meruntuhkan akhlak serta akidah masyarakat dengan menghalalkan LGBT!!!
Categories:

1 ulasan:

  1. Matlamat menghalalkan cara...buat apa saja asal dpt sokongan utk dapat kuasa.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping