Jumaat, Ogos 05, 2016

Aduh!!! Terasa loya tekak bila membaca kenyataan yang dibuat oleh Si Barua Bankrap ni. Bercakap mengalahkan orang yang suka menongkat ke langit. Cakap besar, padahal dia hapah pun tarak!

Kalau bercerita kononnya dia la 'Pejuang' yang menyuarakan mengenai isu 1MDB. Macam dia la yang membongkarkan semua skandal berkaitan syarikat pelaburan strategik Malaysia tu.

Walhal, dia pun main ceduk dari sumber orang lain jugak. Bukannya dia ada bukti dia sendiri. Tambahan pulak, Si Barua Bankrap ni bukannya reti buat kerja. Maka sebab itu dia bankrap.

Memang patut sangat la UMNO buang orang macam ni. Ada pun tak beri manfaat kepada parti. Sekadar nak kejar jawatan boleh la. Kawasan tempat dia bertanding hari tu pun kalah teruk.

Dalam kenyataan yang dibuat hari ini, Si Barua Bankrap ni bukan sahaja sombong menolak untuk menyertai parti baru yang bakal ditubuhkan oleh Bekas Perdana Menteri Malaysia tak lama lagi.

Tapi dalam yang sama, Si Barua Bankrap ni sempat lagi tunjuk perangai Angkuh dia dengan mendakwa kononnya tanpa parti Politik pun dia mampu menggegarkan UMNO secara bersendirian.
"Saya tidak perlu berada dalam parti politik baharu untuk mencapai matlamat melawan penyelewengan kes skandal 1MDB. Sebelum Tan Sri Muhyiddin bercakap tentang isu 1MDB, saya secara bersendirian telah pun mengambil langkah proaktif memerangi kes itu bersama dengan beberapa pemimpin pembangkang," katanya menerusi kenyataan pada Jumaat.
Elok sangat la tu. Kot kalau dia nak masuk mana - mana parti pun, sudah pasti takde orang yang akan terima dengan perangai Tak Sedar diri dia tu. Kot kalau parti baru Tun Mahathir tu nanti nak kutip jugak orang macam dia ni, memang jahanam la jawabnya!!!
Categories:

5 ulasan:

  1. Betul apa yg dia cakap. Kalau Najib letak jawatan awal2 tak perlupun nak tubuh parti baru.

    BalasPadam
    Balasan
    1. kalau najib beri apa yang diminta simuka botox tu.... mesti tak jadi bangkrap. kan kan kan?

      Padam
    2. Spesis parasit..hidup hasil makan duit org lain..terutama BINI dia so artis botox tu...

      Padam
  2. Dua kali lima je...

    BalasPadam
  3. Apa pun Najib tatap menjadi pujaan hati kami, ko orang ambilah si muka Botok ini menjadi pujaan hati ko orang.

    Cik Embun pun kena rogol bergilir-gilir dengan tentera Jepun ini kan pula Abang Botok.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping