Ahad, Ogos 21, 2016

Herankan? Macam mana orang seperti Nurul Izzah ni boleh bangun pagi dan meneruskan kehidupannya yang bergelumang dengan amalan Retorik serta bersifat Hipokrit hampir setiap hari?

Malah dua perkara itu kini dilihat bukan sahaja sinonim dengan dirinya, bahkan ianya sudah semakin sebati dalam kehidupan seharian ibarat seperti manusia yang memerlukan udara.

Sekiranya takde udara, maka mati la manusia itu. Begitu la perumpamaan yang dapat dilihat apabila merujuk kepada kenyataan yang dibuat oleh Si Nurul Izzah ni. Depan cakap lain, belakang buat lain.

Hari ini, Si Nurul Izzah tu berkongsi pesanan yang cuba disampaikan oleh Si Ketua Penipu kepada seluruh pimpinan Pakatan secara terbuka bagi menghadapi pihak musuh yang nyata.

Antara lain, Si Ketua Penipu tu kata, gerak kerja Pakatan Haprak tu perlu bersama dengan rakyat dan itu seharusnya menjadi keutamaan mereka dikalangan pembangkang pada ketika ini.

IRONIKnya ialah apabila Si Nurul Izzah tu kata, Si Ketua Penipu tu mahu pembangkang berhadapan dengan musuh melalui kaedah berdebat, berbahas dan berdiskusi secara ilmiah.
"Katanya, jika kita memusuhi sesiapa biarlah secara berdebat, berbahas, berdiskusi secara ilmiah untuk menghasilkan dasar yang terbaik buat negara,” tambah Nurul Izzah.
Yang menjadi peliknya, Si Nurul Izzah tu sendiri tak pernah pun tampil untuk 'Berdebat', 'Berbahas' mahupun mengadakan 'Diskusi Secara Ilmiah' dengan musuh Politiknya sebelum ini.

Sebaliknya, Si Nurul Izzah tu lebih selesa melemparkan Tuduhan, Dakwaan dan Fitnah terhadap Musuh Politiknya. Terutama sekali sewaktu kempen Pilihan Raya Umum yang lalu.

Perkara itu jelas berlaku apabila Si Nurul Izzah tu terpaksa membuat permohonan maaf secara bertulis kepada Datuk Seri Raja Nong Chik kerana yang telah membuat tuduhan palsu.

Kalau Si Nurul Izzah tu tak buat permohonan maaf tersebut, sudah pasti dia akan dilucutkan jawatan dari menjadi Ahli Parlimen kerana didapati bersalah membuat tuduhan tanpa sebarang bukti.

Maka secara kesimpulannya, Si Nurul Izzah ni sendiri tidak melaksanakan pesanan yang disampaikan oleh Si Ketua Penipu tu dalam amalan Politiknya sendiri. Jadi, tak payah la dia nak tunjuk 'Maksum' dan nak mengajar orang lain pulak!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Ketua prnipu aljuburi ni klas 3 ijazah dlm pengajian sejarah tulin jer.... cmna nak berdebat cara ilmiah...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping