Selasa, Ogos 09, 2016

Pentaksub Kitab Mazhab Rewcastle nampak gayanya masih ghairah menyebarkan dakwaan yang diwujudkan oleh pengasas Kultus tersebut sehingga membuatkan PAS enggan menyerah.

PAS Selangor dalam satu kenyataan ringkas hari ini turut mengecam tuduhan yang dibuat oleh Sarawak Report yang mendakwa pemimpin parti itu menerima RM90 juta daripada UMNO.

Pesuruhjaya PAS Selangor berkata, dakwaan itu dibuat bukan berdasarkan kepada fakta atau bukti yang sahih tetapi hanya bersandarkan kepada 'kecurigaan meluas' tanpa ada bukti kukuh.

Malah Pesuruhjaya PAS Selangor itu juga turut menyifatkan tuduhan yang dibuat itu hanya sekadar khabar angin yang diwujudkan pihak tertentu untuk memburukkan nama baik parti.
"Khabar angin yang kami yakin diwujudkan oleh mereka yang berniat jahat untuk memburukkan PAS.
"Kami juga yakin rakyat akan menolak dakwaan ini kerana ia adalah tidak lebih dari 'sembang-sembang kedai kopi'," ujarnya yang juga Naib Presiden PAS dalam satu kenyataan ringkas.
Selain itu, dia juga menambah, jika 'sembang - sembang kedai kopi' seperti itu boleh dianggap sebagai bukti yang kukuh, maka masyarakat akan menjadi huru - hara kerana percaya kepada fitnah.

Namun bagi pentaksub Mazhab Rewcastle, adalah sukar untuk mereka menafikan tuduhan yang dilemparkan kerana ia akan memakan diri mereka sendiri. Penyudahnya, diorang sendiri jugak yang akan mendapat kemaluan!!!
Categories:

5 ulasan:

  1. Kerja jahat yg tak mengira dosa pahala.

    BalasPadam
  2. Setakat gembong menafikan pun tak guna juga...saman sampai dia jual spender. Itu pun kalau ada telor la.

    BalasPadam
  3. Rew Castle adalah warga Britain yakni sama macam Asange adalah warga Australia. Kalau ASs tak suka Asange masuk campur urusan politik demokrat atau republikan makanya logiklah kalau Pas menganggap SR adalah agen luar yang cuba mengocak iklim politik lokal.

    BalasPadam
  4. Tak ada angin, pokok tak akan bergoyang, tak ada taik tidak akan ada bau nya, tak ada lakiisteri tidak akan ada zuriatnya.

    BalasPadam
  5. Pokok goyang sb di sondol babi belaan DAPigs.....tak boleh ingkar arahan tuan besar nanti kena sembelih...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping