Khamis, September 15, 2016

Jika sebelum ini, pengasa kitab mazhab Rewcastle dan para pengikut tegarnya sibuk memukul canang membuat dakwaan kononnya PAS telah menerima sogokan sebanyak RM 90 juta.

Kata pengasas kitab mazhab Rewcastle tu, tuduhan yang dilemparkan terhadap PAS itu adalah berdasarkan kepada 'Kecurigaan Yang Meluas' tanpa merujuk kepada sebarang bukti yang sah.

Dalam erti kata mudahnya, tuduhan yang dibuat oleh pengendali Sarawak Report itu adalah berdasarkan kepada 'Cakap - Cakap Orang Kedai Kopi' semata - mata, bukannya kepada fakta.

ATAU, nak lagi senang, tuduhan Rewcastle itu adalah merupakan Fitnah yang memang sengaja digembar - gemburkan bagi memburukkan persepsi rakyat terhadap kepimpinan PAS.

Mungkin tuduhan yang dibuat oleh Si Rewcastle itu merupakan diantara cadangan dan cetusan idea mereka yang pernah mengunjungi dia sebelum ini. Nak pulak dari kalangan DAPigs dan PKR.

Semuanya itu berlaku hanya semata - mata kerana pemimpin PAS masih enggan menurut kehendak DAPigs dan sentiasa membelakangkan kerjasama Politik dengan PKR sejak kebelakangan ini.

Hanya kerana parti itu dilihat 'Mesra' dengan Kerajaan Barisan Nasional membuatkan mereka dituduh dengan fitnah yang sedemikian rupa. Demikian betapa keji dan jijiknya Politik Pakatan Haprak ni.

Jadi, tak mustahil sekiranya ucapan 'Terima Kasih' yang diluahkan oleh pihak Rejim PAS Kelantan ini juga akan menjadi salah satu bahan jajaan fitnah puak - puak Pakatan Haprak tu kelak.

Nak pulak bagi pengikut - pengikut parti Ternakan DAPigs yang memang dari dulu menyimpan perasaan hasad dengki terhadap PAS. Dah jadi Pengkhianat pun diorang masih dengki lagi.

Walhal, apa yang diterima oleh Rejim PAS Kelantan tu adalah untuk menjaga kebajikan rakyat. Bukannya pemimpin Rejim PAS Kelantan tu ikut cara puak Pakatan Haprak yang hanya sekadar mementingkan Politik Peribadi mereka sendiri!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Kerjasama krjaan pusat dgn krjaan negeri perkara biasa. Itu bukan kerjasama politik.

    BalasPadam
  2. Dah lebih sebulan nih..hadi blm saman SR..kata fitnah..masing2 dah berkenderaan mewah..atau tunggu selasa jugak..perahu najib layar rabak..bahtera hadi tiang layar patah..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping