Jumaat, September 23, 2016

Heh! Kesian betul tengok Si Nurul Izzah ni. Nampak sangat yang dia masih hidup dalam sindrom penafian apabila dia cuba nak mengelirukan rakyat berhubung isu persempadanan semula.

Dalam kenyataan hari ini, Si Nurul Izzah tu kata, persempadanan semula yang telah dicadangkan oleh SPR baru - baru ini merupakan rampasan hak rakyat terbesar pernah dilakukan.

Malah, Si Nurul Izzah tu mendakwa, persempadanan semula itu dibuat hanya bertujuan untuk menyelamatkan diri dan kekal di tampuk pemerintahan menerusi manipulasi sistem pilihanraya.
"Keinginan BN untuk memenangi perlawanan sengit ini dengan menyediakan padang yang tidak sama rata, dan seakan menyepak pemain pihak lawan dengan referee yang berpihak biarpun sebelum perlawanan dimulakan.
"Diakui, ini bukanlah permainan. Malangnya, permainan BN ini bakal menentukan hala tuju rakyat negara dan demi masa depan anak cucu kita," katanya.
Namun persoalannya, adakah dengan persempadanan semula itu, SPR tidak membenarkan rakyat untuk mengundi? Jika tidak, dimana yang Si Nurul Izzah ni kata ianya rampasan hak rakyat?

Hakikatnya, Si Nurul Izzah ni lupa diri. Yang merampas hak rakyat bukan SPR. Tetapi sebaliknya diri dia sendiri yang telah menghina sistem demokrasi di Malaysia sewaktu PRU yang lalu.

Adakah Si Nurul Izzah tu lupa bagaimana dia boleh menang dalam Pilihan Raya sebelum ini? Perlu ke Puteri kepada Si Ketua Penipu tu diingatkan semula dengan dosa yang telah dilakukannya?

Adakah Si Nurul Izzah tu lupa bahawa dia menang Pilihan Raya Umum yang lalu melalui taktik Politik Keji dengan menabur fitnah secara terang - terangan terhadap calon Barisan Nasional?

Adakah Si Nurul Izzah tu anggap penyebaran Fitnah seperti yang telah dilakukan pada ketika itu merupakan satu kaedah demokrasi yang perlu menjadi amalan dikalangan rakyat hari ini?

Seeloknya, Si Nurul Izzah tu perlu sedarkan diri dia dulu dengan dosa - dosa yang telah dilakukan terhadap rakyat sebelum nak angkat diri dia sebagai seorang pemimpin yang Maksum. Padahal, dia sendiri pun MENIPU dalam Pilihan Raya yang diadakan sebelum ini!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Tok sah layan betina gila ni..dia ni mana ada otak..lulus universiti sbb pandai hisap aiscream..

    BalasPadam
  2. Kita mesti sokong PM walaupun melingkupkan duit rakyat....

    BalasPadam
  3. ini blog menyokong parti islam semalaysia ke? kalau mcm ni kaedahnya dan admin boleh luluskan komen seperti di atas, rasanya blog ini layak di dibakul sampahkan.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping