Selasa, September 27, 2016

Heh! Menahan 'Air Kencing' ke Nuru Izzah oi!!! Sampai habis basah seluar dalam dibuatnya. Takkan baru dengar cadangan pun Si Nurul Izzah tu dah mula terkencing dalam kain kot.

Nampak gayanya, tak habis lagi cuak Si Nurul Izzah ni bila dengar cadangan persempadanan semula yang telah dibuat oleh SPR sebelum ini. Sibuk betul dia menjaja cerita fitnah.

Macam - macam dakwa dakwi yang dilemparkan oleh Si Nurul Izzah tu terhadap Barisan Nasional sedangkan takde satu pun dari tuduhan yang dibuat itu mempunyai bukti yang jelas.

Sebaliknya, tuduhan yang dijaja oleh Si Nurul Izzah tu hanya sekadar dakwaan dia semata - mata tanpa merujuk kepada sebarang bukti dan fakta yang kukuh. Semalam pun kita dah jelaskan perkara yang sama.


Tapi nampak gayanya, Si Nurul Izzah tu masih juga enggan menerima penjelasan yang telah diberikan. Sebaliknya dia lebih selesa untuk menjaja fitnah dan membuat dakwaan yang bukan - bukan.

Mengkala nak mengharapkan dia buat benda yang sepatutnya, jangan harap la. Nak suruh dia buat bantahan terhadap cadangan SPR tu, ibarat seperti 'Burung Pungguk Merindukan Bulan' je.

Paling ramai pun yang dia dapat kumpul untuk membuat bantahan terhadap cadangan yang dikemukakan oleh SPR tu hanya seramai 100 orang je. Itu je jumlah pengundi yang nak buat bantahan.

Soalnya, ke mana pergi orang lain? Kenapa diorang tak nak tampil membuat bantahan yang sama terhadap cadangan SPR tu? ATAU, adakah 100 orang tu sahaja yang mengundi Si Nurul Izzah ni?

Kalau dilihatkan dari segi logiknya, mungkin 100 orang tu sahaja pengikut Si Nurul Izzah ni memandangkan dia menang dalam Pilihan Raya Umum yang lepas pun melalui taktik Politik Kotor.

Sebagai rekod, Si Nurul Izzah tu berjaya mengekalkan jawatan sebagai Ahli Parlimen Lembah Pantai selepas dia menggunakan taktik menyebar fitnah terhadap calon Barisan Nasional. Kalau nak harapkan dia menang dengan cara yang adil, bersih dan berdemokrasi, jangan harap la!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Betina ni dah tempah tempat di neraka jahanam..jgn lupa bawa satu keluarga ya...pembalasan pd org yg suka menabur fitnah amat dahsyat..cermin2lah diri sblm bercakap..

    BalasPadam
  2. x gentle pon ko..sembunyi name sembunyi gambar ...nie org sekte penyembah iblis. . .lempar batu sembunyi tangan

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping