Isnin, Oktober 24, 2016

Seperti mana yang telah dinyatakan sebelum ini, memang takde manfaat lansung kalau nak halang puak - puak Bershit 5 tu buat perhimpunan di Kuantan baru - baru ini. Nampak sangat yang diorang ni hanya sekadar buat himpunan 'Syok Sendiri'.

Kebanyakkan yang hadir dalam perhimpunan yang diadakan di Kuantan baru - baru ini kebanyakkannya orang luar. Tapi tetap juga disambut oleh Ahli Parlimen yang namanya semakin hari semakin hilang didalam kawasan masing - masing.

Diantara mereka yang dapat dilihat turut serta hadir dalam perhimpunan Bershit 5 di Kuantan tu adalah Ahli Parlimen Inderamahkota dan juga Ahli Parlimen Kuantan. Selain itu, ADUN Teruntum dan ADUN Semambu yang masing - masing mewakili PKR.
Secara tidak lansung, perhimpunan itu membuka pekung Bershit yang selama ini sering kali mendakwa diri mereka sebagai gabungan NGO yang bebas dari sebarang pengaruh parti Politik tertentu. Terutama dikalangan puak Pakatan Haprak tu.

Menurut laporan yang dibuat, jumlah bilangan mereka yang turut serta dalam perhimpunan tersebut tak sampai pun seratus orang. Sekaligus menunjukkan 'mood' orang di Kuantan dalam penerimaan mereka terhadap himpunan Bershit anjuran Pakatan.

Malah sambutan yang begitu hambar itu juga membuktikan bahawa rakyat sudah semakin hari semakin muak dengan agenda sia - sia yang direncanakan oleh puak Pakatan Haprak ni. Nak pulak bagi penduduk disekitar kawasan Kuantan tu sendiri.
Apa yang jelas, himpunan yang diadakan itu hanya sekadar dilihat sebagai satu platform untuk melonjakkan kembali pemimpin - pemimpin Pakatan Haprak yang selama ini semakin hilang dari arena Politik tempatan. Bila ada perhimpunan macam ni je la baru nampak batang hidung diorang. Kalau tidak, bayang - bayang pun tak nampak!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. BEERSIH....gulungan stupid idiot.

    BalasPadam
  2. Ada juga betina sundal yg turut serta. ..

    BalasPadam
  3. Harap polis segera tangkap pemimpin Bershit yg terbukti mencabar kesabaran rakyat ...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping