Rabu, Oktober 19, 2016

Huh? Betul ke apa yang dikhabarkan ni? Adakah benar Si Mahfuz Bean tu bakal membuat pengumuman secara terbuka dan akan bertindak meninggalkan PAS serta menyertai parti PPBM pimpinan Muhyiddin Yassin dalam masa terdekat ni?

Kalau dilihat dari pendirian serta tindak - tanduk yang sering kali ditonjolkan oleh Si Mahfuz Bean tu sejak kebelakangan ini, dia dilihat lebih cenderung memberi sokongan kepada puak Pakatan Haprak yang disertai oleh PKR, PAN dan DAPigs.

Tapi, bukan ke Si Mahfuz Bean ni masih lagi menjadi Ahli Parlimen PAS? Jadi, kenapa pulak Si Mahfuz Bean ni dilihat cenderung memberi sokongan secara terbuka kepada Pakatan Haprak yang telah menendang PAS keluar dari Pakatan sebelum ini?

Realitinya semua orang tau yang PAS dilabelkan sebagai 'Pengkhianat' dalam Pakatan sehingga menyebabkan parti itu disingkirkan dari menjadi sebahagian dari Pakatan Haprak tu sebelum ini sehingga menyebabkan perpecahan didalam parti.

Bahkan, PAS pada ketika ini juga sudah dianggap sebagai 'Musuh Nombor Satu' kepada Pakatan yang harus ditangani, terutama dikalangan puak DAPigs dan parti Ternakannya PAN kerana didakwa 'Mesra' dengan pemimpin Barisan Nasional.

Khabar angin yang mengatakan bahawa kemungkinan besar Si Mahfuz Bean tu akan menyertai PPBM muncul apabila pemimpin PAS itu kini dilihat semakin hari semakin rapat dengan Tun Mahathir yang juga merupakan Pengerusi PPBM pada ketika ini.

Kelibat Si Mahfuz Bean tu sering kali dapat dilihat setiap kali puak Pakatan Haprak tu menganjurkan sesi ceramah, waima ianya anjuran parti Ternakan DAPigs itu sekali pun. Nak pulak kalau ada kehadiran Tun Mahathir. Lagi la kelibat dia semakin terserlah.

Kali ini, SI Mahfuz Bean tu sekali lagi dilihat turut serta menyokong 'Belanjawan Alternatif Malaysia yang dihasilkan oleh puak Pakatan Haprak tu sebelum YAB Perdana Menteri membentangkan Bajet 2016 yang bakal diadakan tidak lama lagi.

Maka tidak hairan la sekiranya ada dikalangan rakyat yang anggap Si Mahfuz Bean tu bakal keluar dari PAS dan menyertai PPBM tak lama lagi. Kerana bagi mereka, kalau Si Mahfuz Bean tu ambik tindakan sedemikian pun lagi bagus. Setidak - tidaknya, dia ada juga maruah dari terus menjadi 'Duri Dalam Daging' kepada PAS!!!
Categories: , ,

1 ulasan:

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping