Khamis, Oktober 06, 2016

Rasanya, tak perlu kita ulas panjang mengenai pertemuan yang diadakan diantara Si Ketua Penipu tu dengan Muhyiddin Yassin semalam. Takde signifikan pun kalau nak diulas panjang lebar.

Cukup setakat kita dapat bahawa Muhyiddin Yassin tu sekarang ni sedang berada dalam keadaan terdesak mahu mendapatkan sokongan simpati dari semua pihak sehingga ke tahap seperti itu.

Walaupun dia kata yang dia hanya sekadar datang untuk memberi sokongan moral kepada Si Ketua Penipu tu, tapi apa yang jelas tindakan yang dilakukan itu hanya memalukan dirinya sendiri.

Dan apa yang lebih nyata, tindakan Muhyiddin Yassin itu membuktikan bahawa dia hanya sekadar nak menjaga kepentingan Politik Peribadinya sendiri. Bukan untuk kepentingan rakyat.

Malah ianya memperlihatkan sifat Hipokrit Muhyiddin Yassin terhadap Si Ketua Penipu tu secara terang - terangan dan menimbulkan pelbagai persoalan dikalangan rakyat pada ketika ini.

Kenapa baru sekarang dia nak bagi sokongan moral kepada Si Ketua Penipu tu? Adakah dia anggap Si Ketua Penipu tu dah hilang moral sehingga terpaksa dia tampil untuk beri sokongan?

Jika sebelum ini, sewaktu dia berada bersama - sama dengan Kerajaan Barisan Nasional, kenapa Muhyiddin Yassin ni tidak bersimpati dengan nasib yang menimpa keluarga Si Ketua Penipu tu?

Sebaliknya pada ketika ini, Muhyiddin Yassin tu memberi sokongan kuat kepada Tun Mahathir yang sebelum ini telah memecat Si Ketua Penipu tu dari jawatan Timbalan Presiden.

Kenapa pada ketika tu Muhyiddin Yassin tak tampil memberi 'Sokongan Moral' kepada Si Ketua Penipu tu? Tidakkah itu tindakan itu menjustifikasikan bahawa dia hanya sekadar nak jaga kepentingan Politik Peribadinya sendiri???
Categories:

2 ulasan:

  1. Desperado...duit banyak.Beli ibu kambing Bohr seribu ekor.Setahun dah beranak seribu ekor.Dah ada 2 ribu.
    Dah juta2 tu Midin.Buat apa dok sakit kapala kulu kehilir.Silap langkah hanf kena luku dgn Medey.
    Jangan main dgn situa ni.Baca sejarah Midin.

    BalasPadam
  2. Nak buat camner penyokong mereka ni tak menggunakan otak untuk membuat tafsiran..mereka cuma letakkan otak dekat kepala lutut sebab tu senang dipermainkan oleh pemimpin mereka

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping