Sabtu, Oktober 22, 2016

Macam tak pernah tengok tv pulak Si Nurul Izzah ni. Benda yang menjadi perhatian dia sewaktu pembentangan Bajet 2017 semalam hanya sebuah skrin besar yang dipasang didalam Dewan Rakyat. Itu yang menjadi keterujaan Si Nurul Izzah ni.

Apa yang jelas, Si Nurul Izzah tu memang jelas tidak berminat dengan pembentangan Bajet 2017 yang disampaikan oleh YAB Perdana Menteri. Sebaliknya, yang menjadi sumber 'Keghairahan' dia hanya sebuah skrin televisyen besar didalam dewan.

Tapi, tak heran la kalau Si Nurul Izzah tu tak berminat dengan pembentangan Bajet 2017 yang dibentangkan oleh YAB Perdana Menteri tu. Lagi pun dia menang Pilihan Raya pun dengan menggunakan taktik Politik Keji melalui fitnah yang disampaikan.

Namun, bukan Si Nurul Izzah tu sorang je yang menjadi 'Terlalu Teruja' melihat skrin jambo yang terpampang didalam dewan semalam. Sebaliknya Ahli Parlimen Temerloh pun turut melahirkan keterujaannya dalam satu kenyataan media semalam.

Si Ahli Parlimen Temerloh tu tampil mempertikaikan pihak Kerajaan Barisan Nasional mempergunakan skrin besar didalam dewan itu sebagai alat untuk berkempen kerana didakwa sering menayangkan lambang dacing sepanjang sidang.

Jelas tindakan kedua - dua orang Ahli Parlimen dikalangan pembangkang itu tidak memberikan sebarang perhatian sepanjang pembentangan Bajet 2017 yang disampaikan oleh YAB Perdana Menteri. Jadi, jangan pelik la kalau lepas ni diorang boleh buat dakwaan mengarut dan menjaja cerita bohong bagi mengulas pembentangan Bajet tersebut!!!
Categories: ,

4 ulasan:

  1. pembangkang malaysia sangat2 tak ada class dan tak ada kualiti langsung malah di afrika lagi bersopan dan tertip..

    BalasPadam
  2. Bapak dia dulu pernah mintak gaji rm1 sebulan.Tapi sepanjang jd punaisehat eko no money negeri slgor dia buat tuntutan purata rm200k sebulan.Rahsia pecah slps langkah kejang raspussy pondan gemuk....
    Maka...kena nilai baliklah diri awak tu nurul...Istana bapak tmpat awak tido tu bukannya murah.Juta2 harga kan????

    BalasPadam
  3. BUKAN APA....DIA TAKUT GAMBAR ADENGAN BALIK PINTU NGAN PENSYARAH TERTAYANG KAT SKRIN.

    BalasPadam
  4. Menang hari tu tengok perangai pembangkang dlm parliament mmg mereka low class taraf org utan. Si Mahyudin sembab tu pun joint sekali.Mana maruah kamu semua..sbb mahu kuasa kamu letak otak di bawah tapak kaki. Masyaallah

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping